مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان بر اهمیت و ضرورت آسیب شناسی بخش تعاون تاکید کرد

گیل نامه / مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان گفت : آموزش در تشکیل تعاونی ها و نظارت بر عملکرد آنان بعد از تشکیل باید به عنوان برنامه های اصلی مورد توجه بخش تعاون باشد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / اولین جلسه اتاق فکر تعاون گیلان در سال ۱۴۰۰ با موضوع “آسیب شناسی وضع موجود بخش تعاون و شیوه های باز سازی برند تعاون وفرهنگ سازی”  با حضور عباس علیزاده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و دیگر  اعضا  اداره کل برگزار شد.

عباس علیزاده در این نشست گفت : باید با شناسایی شیوه های علمی و صحیح ترویج بخش تعاون همانند الگوسازی تعاونی‌های موفق و انعکاس عملکرد آنها در قالب‌های مختلف و بهره مندی از ظرفیت های  فضای مجازی در این راستا اقدام شود.

وی اضافه کرد : آسیب و لطمه ای که به برند تعاون وارد شده ناشی از عدم اهلیت برخی از متقاضیان تشکیل تعاونی ، سیاست‌های مقطعی و موردی دولت در مورد تعاونی‌ها و عملکرد نامطلوب برخی تعاونی‌ها  باشد.

علیزاده با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: آموزش در تشکیل تعاونی ها و نظارت بر عملکرد آنان بعد از تشکیل باید به عنوان برنامه های اصلی  مورد توجه بخش تعاون باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.