اولین وبینار مشترک اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با دانشگاه گیلان

با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزار شد :

گیل نامه / مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان : اگر دانشجویان جوان و باانگیزه و آگاه به علم روز برای اجرای فعالیت های پژوهشی و کاربردی خود پا در عرصه کارگروهی در قالب شرکت های تعاونی بگذارند با حمایت و بهره مندی از ظرفیت های قانونی این بخش می توانند زود تر به هدف برسند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / اولین وبینار مشترک با دانشگاه گیلان با عنوان “آشنایی با کسب وکارهای تعاونی برای دانشجویان وفارغ التحصیلان و مزایای آن” با حضور مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برگزارشد.

علیزاده در این وبینار؛تخفیف های بیمه ای و معافیت‌های مالیاتی، اولویت شرکت‌های تعاونی فارغ التحصیلان و جوانان در بهره مندی از تسهیلات و ظرفیت بانک توسعه تعاون وصندوق ضمانت سرمایه گذاری تعاون را از جمله مزایای قانونی بخش تعاون عنوان کرد.

وی اضافه کرد : ترویج و آموزش تعاون  و آشنایی دانشجویان با مزایای قانونی این بخش باید مورد  توجه قرار گیرد چراکه اگر دانشجویان جوان و باانگیزه و آگاه به علم روز برای اجرای  فعالیت های پژوهشی و کاربردی خود پا در عرصه کارگروهی در قالب شرکت های تعاونی بگذارند با حمایت و بهره مندی از ظرفیت های قانونی این بخش می توانند زود تر به هدف برسند.

علیزاده همچنین با ارایه گزارش جامع از وضعیت تعاون استان از آمادگی و تعامل اداره کل جهت تشکیل تعاونی برای دانشجویان وفارغ التحصیلان خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.