ملوان – پیکان، کورس شاگردان تارتار برای گرفتن رده سوم جدول

گیل نامه /    تیم فوتبال ملوان بندر انزلی فردا در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به دیدار تیم پیکان تهران خواهد رفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /    از هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران جام خلیج فارس و از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه فردا تیم ملوان بندر انزلی در تهران به دیدار تیم پیکان این شهر می‌رود.
ملوان بازی رفت را ۲ بر صفر از پیکان برد، اما اکنون شرایط فرق دارد و تیم رضا عنایتی در خطر سقوط است و بازیکنانش با تمام توان تلاش می‌کنند تا امتیاز بگیرند و ملوانی‌ها می‌خواهند همچنان در جمع بزرگان و مدعیان جام حضور داشته باشند و به قول مدیرعامل شان رویا پردازی کنند.
شاگردان مهدی تارتار هفته گذشته در خانه تیم گل گهر را یک بر صفر از پیش رو برداشتند تا با ۳۲ امتیاز در رده چهارم جدول لیگ بایستند. البته ملوان به دلیل تفاضل گل کمتر در رده چهارم ایستاده است.
فاصله ملوان با استقلال صدرنشین ۱۰ امتیاز شده البته همین که ملوان بالاتر از تیم‌هایی مثل گل گهر و سپاهان قرار دارد برایش یک برد محسوب می‌شود و حضورش در جمع بالانشینان باعث خوشحالی هواداران این تیم قدیمی و ریشه دار است.
پیکان هم در بازی هفته گذشته دست به کار بزرگی زد و سپاهان را در اصفهان ۳ بر ۲ شکست داد تا با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم قرار گیرد.
تقابل رضا عنایتی استقلالی با مهدی تارتار پرسپولیسی خودش حساسیت‌های رنگی به این بازی می‌دهد و باید دید سرانجام این دیدار چه خواهد شد؟

صدا وسیمای گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.