سخن ما

سوگند به قلم و آنجه می‌نویسد

آمده‌ایم تا از ایران و گیلان امروزمان برای فردا و فرداها حراست کنیم، پاسداشت فرهنگ درازدامن اسلامی در پیشانی فعالیت‌های ما قرار دارد. دانایی و آگاهی را عامل مهم توانایی ملی می‌دانیم و رسانه را یکی از ابزارهای مهم گسترش آن قلمداد می‌کنیم.
مرز فعالیتهای ما را اصول انقلاب اسلامی بیان شده در فرمایشان سلسله‌جنبان بزرگ انقلاب، حضرت امام خمینی(ره)، قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و قانون مطبوعات کشور روشن می‌کند.
مراقبت از منافع ملی، مصالح مردم و باورهای ایمانی جامعه و نیل به آرمان‌های راستین انقلاب اسلامی را وظیفه خود می‌دانیم و با رویکرد «مردم‌مدارانه‌» و «اصلاحی» واقعیت‌های اجتماعی را رصد می‌کنیم. در باور ما مردم ولی‌نعمت و محور و مسوولان نظام نیز خدمتگزاران این مردم هستند و هر یک ضمن برخورداری از حقوقی که رعایتش واجب است، مسئولیت‌هایی نیز برعهده دارند.
نقد جدی و اصولی را عنصر زاینده یک جامعه پویا می‌دانیم و می‌کوشیم تا با تقویت نگاه حزبی و برنامه‌محور، فرهنگ “شهروند قدرتمند و مسئول” و “حکمران خوب” را در جامعه نهادینه کنیم.
پیشرفت، سربلندی و سعادت کشور را در گرو وحدت و یکپارچگی ملی، دادگری و خردورزی می‌دانیم و امیدواریم بتوانیم در راه گسترش آگاهی و نیرومند‌سازی شهروند ایرانی اثربخش باشیم و در راه توسعه همه‌جانبه و پایدار این کهن بوم و بر بکوشیم.

سجاد فلاح بیجارکناری
صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول