بازدید از پست فوق توزیع درحال ساخت لیسار

با حضور مدیرعامل توزیع برق گیلان صورت پذیرفت:

گیل نامه / محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان طی بازدید از پست فوق توزیع در حال ساخت لیسار شهرستان تالش، در خصوص تسهیل و تسریع در احداث فیدرهای خروجی فشار متوسط این پست قول همکاری و مساعدت داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  بر اساس پیگیری های مقامات شهرستان از جمله حسن محمدیاری نماینده مردم شریف تالش و رضوانشهر در مجلس شورای اسلامی و به منظور رفع مشکلات ضعف برق مردم منطقه لیسار شهرستان تالش،  پست فوق توزیع در حال ساخت و در آستانه بهره برداری می باشد.

از این رو  محمدتقی مهدیزاده مدیرعامل بهمراه معاون بهره برداری و دیسپاچینگ و جمعی از مدیران شرکت و مقامات شهرستان تالش از روند اجرای احداث این پست فوق توزیع بازدید کردند.

طی این بازدید مهدیزاده گفت: طبق دستورالعمل ها و فرآیندهای موجود، احداث پست های فوق توزیع بر عهده شرکت برق منطقه ای می باشد و توزیع انرژی برق تولیدی از پست مذکور جز وظایف و رسالت شرکت توزیع برق گیلان است.

وی افزود: آمادگی کامل و صد درصدی از لحاظ نیروی انسانی و دانش فنی در توزیع برق وجود دارد و به محض راه اندازی و بهره برداری از این پست فوق توزیع و به منظور رفاه حال مردم منطقه، آماده ایم خروجی ها ، فیدرها و اتصال به شبکه های فشار متوسط را احداث کنیم.

مدیرعامل توزیع برق گیلان در پایان تاکید کرد: تامین منابع مالی جز لاینفک و بدیهیات برای انجام پروژه های مهم می باشد و امیدواریم در اجرای این پروژه نیز مسئولان استان و شهرستان همراه و پشتیبان صنعت برق باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.