مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان بر تلاش مدیران ستادی در تحقق کامل برنامه های ابلاغی تاکید کرد

گیل نامه /  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به اهمیت میزخدمت مدیریت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و تاکید بر خدمت رسانی شایسته به جامعه هدف گفت: به این منظور کارشناسان بخش های مختلف با حضور مستمر بیش از گذشته پاسخگوی مراجعات مردمی باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  پنجمین جلسه شورای معاونین با ریاست عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان و دیگر اعضا در اداره کل برگزار شد.

علیزاده در ابتدا با اشاره به مصادف شدن این جلسه با تنفیذ حکم ریاست جمهوری اظهار کرد: مدیران نهایت تلاش و همت خود را جهت تحقق برنامه های ابلاغی وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در ایام باقی مانده از سالجاری داشته باشند.

علیزاده با بیان اینکه عمده خدمات اداره کل در مدیریت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت درحال انجام است خواستار حضور مدیریت شهرستان رشت به نمایندگی از دیگر روسا و مسئولان ادارات تابعه و نمایندگی ها بعنوان عضو ثابت در جلسات شورای هماهنگی شد.

وی با اشاره به اهمیت میزخدمت مدیریت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت و تاکید بر خدمت رسانی شایسته به جامعه هدف گفت: به این منظور کارشناسان بخش های مختلف با حضور مستمر بیش از گذشته پاسخگوی مراجعات مردمی باشند.

علیزاده با بیان اینکه تهییه گزارش های تحلیلی منجر به تقویت محتوی بارگذاری شده در پرتال اداره کل می شود تصریح کرد: واحد روابط عمومی به این منظور نسبت به دریافت گزارش تحلیلی از نخبگان، اتاق فکر، مدیران واحد های اقتصادی و تعاونی ها و … اقدام کند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان همچنین بر اطلاع رسانی مصوبات شورای معاونین جهت اطلاع کلیه ادارات و نمایندگی های تابعه و مشارکت مدیران ستادی در کمیته رفاهی اداره کل بمنظور ارائه خدمات شایسته به کارکنان اداره کل و شهرستان های تابعه تاکید کرد.

گفتنی است جلسه شورای معاونین اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به منظور برنامه ریزی و تدوین سیاست های راهبردی در راستای اهداف اداره کل و همچنین بررسی و پیگیری مشکلات و موانع پیش روی ادارات تابعه و ارزیابی عملکرد اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان برحسب ضرورت به صورت ماهیانه و یا بنا به فوریت با حضور تمام اعضا تشکیل می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.