در سال تولید ، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها ، صنایع کوچک راه توسعه اقتصادی کشور است

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت :

گیل نامه /  مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک از شهرک صنعتی انزلی بازدید کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با حضور در شهرک صنعتی انزلی ، ضمن گرامی داشت هفته حمایت از صنایع کوچک و تبریک این روز به صاحبان صنایع خادمین بی منت عرصه صنعت به مقوله صنعت به ویژه صنایع کوچک پرداخت و بیان داشت : توسعه صنایع کوچک و متوسط ، رمز توسعه اقتصادی در دهه آینده می باشد . کارشناسان این امر همه به نوعی برتری صنایع کوچک را در راه توسعه اقتصادی کشورها بیان نموده اند .

مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان در خصوص شهرک صنعتی بندر انزلی بیان داشت : شهرک صنعتی بندر انزلی با مساحت ۵۵ هکتار و با استقرار ۱۸۵ واحد صنعتی از جمله شهرک های صنعتی مهم و تاثیر گذار در سطح استان می باشد که برای ۲۲۶۷ نفر ایجاد اشتغال نموده است .

وی در ادامه بیان داشت : شهرک صنعتی بندر انزلی به واسطه استقرار در محدوده منطقه آزاد تجاری ، صنعتی بندر انزلی از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد و تمایل سرمایه گذاری در این شهرک به واسطه قرار گرفتن در محدوده منطقه آزاد و به جهت برخورداری از معافیتهای مالیاتی و گمرکی نسبت به سایر شهرک های صنعتی سطح استان از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد .

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان گفت : در سال گذشته تعداد ۶ واحد صنعتی مجددا راه اندازی گردیده است که برای ۱۲۳ نفر ایجاد اشتغال نموده است .

سعیدی کیا ضمن تقدیر و تشکر از زحمات تمامی مسئولین اجرایی استان  در خصوص توجه به بخش صنعت و تولید به ویژه عرصه صنعتی در گیلان خاطر نشان کرد : از آنجایی که این شهرک صنعتی در محدوده منطقه آزاد انزلی قرار گرفته است و به جهت برخورداری از مزیتهای سرمایه گذاری و گمرکی رغبت سرمایه گذاران برای حضور در این شهرک بسیار زیاد است ولی به علت نبود عرصه صنعتی امکان جذب سرمایه گذار وجود ندارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.