مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان : بر لزوم ایجاد حلقه ارتباط بین تعاونگران با بخش تعاون اداره کل تاکید کرد

گیل نامه / مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: شرکت های تعاونی که عرصه های مختلف فعال هستند می توانند با تعامل و ارایه خدمات متقابل به یکدیگر ضمن کاهش هزینه های خود به توسعه تعاونی ها و گردش سرمایه در داخل استان نیز کمک کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / عباس علیزاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان در گفتگو با اعضای هیات مدیره مرکز تصویربرداری سپهر ضمن تقدیر از تلاش های مدیران و مجموعه کارکنان مرکز سپهر؛ استقبال و رضایتمندی مردم از خدمات این مرکز را حاصل همین تلاش ها و عملکرد مناسب عنوان کرد.

علیزاده در نشست با اعضای هیات مدیره شرکت تعاونی خدمات رفاهی پزشکی آریاتابان پارسیان (سپهر) که با حضور تحویلداری مدیر تعاون استان و لقمانی مدیریت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت برگزار شد بر لزوم ایجاد حلقه ارتباط بین تعاونگران و بخش تعاون اداره کل تاکید کرد.

مدیرکل با تاکید بر ایجاد ارتباط و تعامل شرکت های تعاونی با یکدیگر خاطر نشان کرد : تعاونی های تولیدی، توزیعی و خدماتی با ظرفیت های بالا در استان مشغول به فعالیت هستند که اگر حلقه اتصال بین این شرکت ها شکل بگیرد می توانند با هم افزایی و ارایه خدمات متقابل بسیاری از نیازها و مشکلات خود را رفع کنند.

علیزاده گفت: چندین شرکت تعاونی در سطح استان درتولید و عرضه پوشاک، ماسک و الکل که از نیاز های اساسی مرکز سپهر است فعالیت گسترده دارند.

وی در همین راستا خاطر نشان کرد :می توانید با تهیه ملزومات پرکاربرد از این شرکت ها ضمن کاهش هزینه های خود به توسعه تعاونی های تولیدی و گردش سرمایه در داخل استان نیز کمک کنید.

وی در ادامه بابیان اینکه خدمات مرکز سپهر در حوزه رادیولوژی و استفاده از تجهیزات پزشکی است افزود: ارتباط با انجمن صنفی تجهیزات پزشکی و بهره مندی از ظرفیت و خدمات این انجمن ها در توسعه و تقویت این مرکز موثر است که باید مورد توجه قرار گیرد.

علیزاده در همین راستا و با بیان اینکه اتحادیه ها نقش بسزایی در شناسایی و پیگیری مشکلات تعاونی ها دارند؛خواستار تشکیل یک اتحادیه برای شرکت های تعاونی که در حوزه خدمات پزشکی فعالیت می کنند شد.

وی در ادامه با تشریح طرح های کارورزی و مشوق های بیمه ای این طرح ها برای کارفرمایان و تاکید بر اجرای آن خاطر نشان کرد : این طرح ها از یک سو بستر کسب تجربه و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان را فراهم می‌کند و از سوی دیگرکارفرمایان نیز از معافیت های بیمه ای و دیگر مشوق های حمایتی دولت بهره‌مند می شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در پایان با اشاره به خدمات ارزنده شرکت تعاونی خدمات رفاهی پزشکی آریاتابان پارسیان (سپهر) و ظرفیت بالای این مرکز گفت: با توجه به این پتانسیل ها انتظار  می رود مرکز تصویربرداری سپهر در شانزدهمین جشنواره ملی تعاونی های برتر موفق به کسب عنوان تعاونی برتر ملی شود.

لازم به ذکر است مرکز تصویربرداری سپهر با ۶۰ نفر پرسنل  ارایه دهنده خدماتی نظیر رادیولوژی، سونوگرافی، ام آر آی ، سی تی اسکن و… به مردم گیلان است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.