مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان : بر شناسایی و تقویت شرکت های تعاونی فعال برای تسهیلگری در گسترش صادرات این شرکت ها تاکید

گیل نامه / مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: ما به عنوان دستگاه اجرایی در حوزه فعالیت و اختیارات خود موظفیم در رفع مشکلات و نیازمندی های بخش تولید به ویژه صادرات شرکت های تعاونی تسهیلگر باشیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  عباس علیزاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان به همراه تحویلداری مدیر تعاون استان و لقمانی مدیریت تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان رشت از شرکت تعاونی تولیدی توزیعی توپراک خزر بازدید کرد.

علیزاده در حاشیه این بازدید ضمن تقدیر از عملکرد شایسته مدیر شرکت تعاونی تولیدی توزیعی توپراک خزر در حوزه تولید و صادارت گفت: در سال ‌جاری باید با توجه بیشتر در شناسایی شرکت های تعاونی و واحدهای تولیدی که ظرفیت تولید و صادرات را دارند حرکت کرد.

وی گفت: ما به عنوان دستگاه اجرایی در حوزه فعالیت و اختیارات خود موظفیم در رفع مشکلات و نیازمندی های بخش تولید به ویژه صادرات شرکت های تعاونی تسهیلگر باشیم.

مدیر کل در این بازدید نیز با تشریح طرح های کارورزی و مشوق های بیمه ای این طرح ها برای کارفرمایان و تاکید بر اجرای آن خاطر نشان کرد : این طرح ها از یک سو بستر کسب تجربه و ایجاد اشتغال برای فارغ التحصیلان را فراهم می‌کند و از سوی دیگرکارفرمایان نیز از معافیت های بیمه ای و دیگر مشوق های حمایتی دولت بهره‌مند می شوند.

شرکت تعاونی تولیدی توزیعی توپراک خزر  از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را آغاز و در حال حاضر با  ۸ نفر نیروی کار در خط تولید مکانیزه کارخانه در تولید و توزیع انواع چسب های کاشی پرسلان و معمولی، چسب لاتکس، رزین اپوکسی، پودرهای بندکشی، عایق رطوبتی پرایمر و انواع هاردنرها با برندهای معتبر کشورهای اروپایی و مطابق با استاندارد ISO اروپا مشغول به فعالیت است.

این شرکت همچنین به صادرات کوارتزیت به تناژ ۵۸۰۰ تن پرداخته است و پروژه کارخانه فروسیلیس ۴۷۰۰ تنی در خلخال و اولین شرکت فولاد خصوصی در انزلی نیز ازجمله همکاری ها و دستاوردهای شرکت توپراک خزر می باشد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.