ما کارگزارن دولت موظفیم در جنگ اقتصادی امروز موانع و مشکلات را از پیش روی مردم بر داریم

مدیرکل در مراسم تجلیل از تعاونی برتر آستانه اشرفیه تاکید کرد:

گیل نامه / عباس علیزاده گفت: چنانچه مشکلات و موانع شرکت ها و واحدهای تولیدی توسط ادارات تابعه شهرستانی برطرف نشد و نیازمند پیگیری بیشتر باشد؛ این موارد به اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان منعکس شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  امروز (دوشنبه) همزمان با سومین روز از هفته تعاون مراسم تجلیل از یازده شرکت تعاونی برتر آستانه اشرفیه با حضور علیزاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان و رضایی فرماندار شهرستان آستانه اشرفیه به میزبانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

عباس علیزاده در این مراسم ضمن تبریک هفته تعاون از خدمات ارزنده تعاونگران آستانه اشرفیه به رغم وجود تحریم های ظالمانه و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا در دو سال اخیر تقدیر کرد.

وی با بیان اینکه شهرستان آستانه اشرفیه اولین شهرستان پیشگام در ثبت و تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران است تعداد شرکت های تعاونی فعال و در دست اقدام این شهرستان را ۱۲۶ شرکت با ۷۰ هزار عضو و ایجاد فرصت شغلی برای بیش از یک هزار و ۲۰۰ نفر عنوان کرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان با اشاره به شعار اتحادیه بین المللی تعاون در سال جاری با عنوان ” با هم از نوبسازیم” مفهوم این شعار را عمیق عنوان کرد و افزود: با توجه به ماهیت شرکت های تعاونی و اصل مهم فرهنگ کار گروهی باید با جدیت و تلاش بیشتری نسبت به تحقق اهداف این شعار بکوشیم.

وی در همین راستا و با اشاره به تاکید مقام عالی وزارت به منظور مانع زدایی از آمادگی خود برای رسیدگی و رفع مشکلات شرکت های تعاونی خبر داد.

علیزاده اضافه کرد: چنانچه مشکلات و موانع شرکت ها و واحدهای تولیدی توسط ادارات تابعه شهرستانی برطرف نشد و نیازمند پیگیری بیشتر باشد؛ این موارد به اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان منعکس شود.

وی با بیان این مطلب تصریح کرد: ما کارگزارن دولت موظفیم در شرایط سخت و جنگ اقتصادی امروز موانع و مشکلات را از پیش روی مردم بر داریم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان در بخش پایانی بیانات خود با اشاره به اهمیت و جایگاه بخش تعاون در کشور و با بیان اینکه شهرستان آستانه اشرفیه به عنوان تعاون شهر در استان مطرح است خواستار حمایت فرمانداری و اعضای شورای شهر این شهرستان جهت نامگذاری یکی از میادین اصلی شهر با عنوان تعاون شد.

در پایان از شرکت های تعاونی پسماند پردازگر بوجاق (مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدا) با ۱۵نفر اشتغال مستقیم، تعاونی اعتبار فرهنگیان بندر کیاشهر  (تامین نیاز) با ۲۲۱نفر عضو، تعاونی خدمات فرهنگی غیر انتفاعی میثاق با موضوع فعالیت ارایه خدمات آموزشی با ۱۰نفر عضو و اشتغال برای ۱۵ نفر، تعاونی مصرف فرهنگیان آستانه اشرفیه با هدف تامین نیاز اعضا با ۸۳۴ نفر عضو و اشتغال برای ۵ نفر، تعاونی پره صیادی سپیدرود ، صید ماهی استخانی  با ۱۴۰نفر عضو و با اشتغال مستقیم برای  ۷۵ نفر، تعاونی بیرنگ پلاستیک  (تولید انواع پلاستیک و ظروف بادی و تزریقی ، با ایجاد  اشتغال  برای ۱۹نفر، تعاونی تاکسیرانی آستانه اشرفیه با هدف حمل و نقل مسافری درون شهرب با ۱۳۱ نفر عضو وایجاد  اشتغال برای ۱۵۰نفر، تعاونی تولیدی صنایع غذایی بندر با موضوع فعالیت تولید انواع کنسرو با  ۱۰نفر عضو و ایجاد اشتغال برای ۲۳ نفر، تعاونی تولیدی حریر باف بهاران با هدف تولید پارچه ابریشمی و مخمل با  ۷ نفر عضو و ایجاد اشتغال برای ۱۶نفر، تعاونی سهام عدالت با موضوع ارایه خدمات به اعضا با ایجاد  استغال برای ۵‌ نفر و ۸۸ هزار نفر عضو و تعاونی تاکسیرانی بندر کیاشهر با ۷۹ عضو و ایجاد اشتغال برای ۳۵ نفر تقدیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.