فعالان عرصه صنعت و تولید ، سربازان و افسران خط مقدم جنگ اقتصادی در دنیای امروزند

گیل نامه /  صنعت و معدن از مصادیق بارز زیرساخت های توسعه در هر کشور تلقی شده و رونق و رشد آن از عوامل ارتقاء و بالندگی و شکوفائی اقتصادی محسوب می گردد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / بی تردید تعالی یافتن کمی و کیفی این عرصه از ابزارهای اساسی ، مولفه های اثرگذار و نقش آفرین در رونق تولید و فعالیتهای بازرگانی و تجاری و گردش چرخهای اقتصادی کشور قلمداد گردیده و تلاشگران این حوزه بمنزله سربازان و افسران خط مقدم در جنگ اقتصادی دنیای امروز شمرده می شوند .

لذا در آستانه دهم تیرماه (( روز صنعت و معدن )) ضمن قدردانی و سپاس از تمامی فعالان این عرصه بعنوان یکی از بخشهای اصلی شرکای اجتماعی سازمان در گروه کارفرمایان و همچنین تلاشگران خدمتگزار در تشکلهای مربوط به این حوزه ، با تبریک این مناسبت ، از یزدان پاک برای همگی سلامتی ، شادکامی ، عاقبت بخیری و توفیق روزافزون در این مسیر آرزومندم .

شایان ذکر است مدیرکل تامین اجتماعی استان بطور جداگانه با ارسال لوحهای تبریکی این روز را به مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت و همچنین رئیس اتاق بازرگانی  صنایع و معادن و کشاورزی استان تبریک و از تلاشهای این عزیزان قدردانی نمود .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.