تحقق عدالت اجتماعی ، حفظ کرامت انسانها و ارتقاء شاخص های رفاه گره خورده با خدمات و عملکرد تامین اجتماعی

  گیل نامه / در آستانه ۲۵ تیرماه ( روز تامین اجتماعی ) ، مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با صدور پیامی  ضمن تبیین کارکردها و اهمیت سازمان تامین اجتماعی در جامعه ، این مناسبت را گرامی داشت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / مهندس عباس علیزاده مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان طی پیامی فرارسیدن ۲۵ تیرماه (( روز تامین اجتماعی )) را گرامی داشته و از خدمات دست اندرکاران این مجموعه قدردانی نمود .

در این پیام آمده است :

۲۵ تیرماه فرصت مناسبی برای بیان اهمیت کارکردها و خدمات گسترده تامین اجتماعی است که با هدف تحقق عدالت احتماعی ، حفظ کرامت انسانی و ارتقاء شاخص های رفاه احتماعی فعالیت میکند .

تامین اجتماعی نیز با هدف ایجاد تامین عدالت اجتماعی با استقرار امنیت و ثبات اقتصادی در بهبود شاخص های اقتصادی توانسته است بستر مناسبی را برای تامین رفاه بیمه شدگان و مستمری بگیران و بازنشستگان فراهم کند .

اینجانب ضمن پاسداشت خدمات و تلاشهای شما خدکتگزاران در عرصه مقدس تامین اجتماعی ، این روز فرخنده را به تمام کارکنان خدوم و زحمتکش تبریک و تهنیت عرض نموده و موفقیت روزافزون همگی را در راستای تحقق آرمانهای والای امام راحل (زه) و منویات رهبر معظم انقلاب از درگاه خداوند متعال مسئلت مینمایم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.