آیین تجلیل از پرسنل ایثارگر سازمان منطقه آزاد انزلی برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس

گیل نامه /  به مناسبت هفته دفاع مقدس  آیین تجلیل از پرسنل ایثارگر سازمان با حضور مهندس اکبری مقدم رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبد الجواد شمس الدین امام جمعه بندر انزلی ، سردار شکراللهی معاون هماهنگ‌کننده دانشگاه امام خامنه‌ای نیروی دریای سپاه ، اعضای هیئت مدیره ، معاونین و مدیران سازمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با اینکه  دفاع مقدس درس‌ها و عبرت‌های فراوانی دارد بیان کرد : عبرت در دفاع مقدس با گرایش اتمام حجت است؛ گاهی انسان از واقعه‌ای عبرت می‌گیرد و مهم نیست که بدان عمل کند یا نکند، اما اگر برخی عبرت‌ها را ببیند و عمل نکند مورد مواخذه قرار خواهد گرفت حادثه کربلا و قیام سیدالشهداء(ع) نیز درس‌هایی دارد و عبرتش اتمام حجت با همه انسانهاست.

وی در ادامه خاطرنشان کرد :  دفاع مقدس در کشور ما با رشادت رزمندگان با سرافرازی و روسفیدی نظام اسلامی به پایان رسید و تاریخ اسلام همواره مملو از ایثارگری‌هاست.

امام جمعه بندری انزلی به لزوم عملیاتی شدن فرهنگ دفاع مقدس اشاره و افزود : ارتباط ایثار در ادیان الهی و صدر اسلام  به امروز ما متصل بوده و جلوه های مختلف ایثار در گذر تاریخ همچنان زنده است و اگر فرهنگ دفاع مقدس در همه بخش ها عملیاتی نشود زود مورد تحریف قرار میگیرد.

در ادامه این مراسم سردار اصغر شکراللی معاون هماهنگ کننده دانشگاه امام خامنه ای نیروی دریایی سپاه پاسداران با تقدیر از برگزاری این مراسم بیان کرد : برگزاری مراسم گرامی داشت یاد و خاطر رزمندگان و خانواده شهدا به صرف خاطره گویی نیست و  تبیین کننده مبانی دفاع مقدس بوده که در هشت سال با کمترین امکانات حماسه آفریدند و یک کشور در برابر ابر قدرت های نظامی ایستاد و از ۱۳ کشور جهان اسیر جنگ داشت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد : واژه حماسه در خصوص دفاع مقدس همواره در بیانات مقام معظم رهبری بوده  و دشمنان سعی دارند این حماسه را تحریف کرده و قطعآ با تولید محتوا درست ، و تبیین دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس جوانان کشورمان در این مسیر ثابت و استوار و با هوشیاری گام بر می‌دارند.

گفتنی است در پایان این مراسم با حضور مقامات از ایثارگران شاغل در سازمان منطقه آزاد انزلی تجلیل بعمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.