کمیته رسیدگی به تعاونی های مشکلدار موظف به پیگیری و رفع مشکلات شرکت های تعاونی است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان :

گیل نامه / مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان : هم اندیشی و استفاده از ظرفیت دستگاه ها و بانک های زیرمجوعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نظیر بانک توسعه تعاون نیز در رفع این مشکلات موثر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / نشستی به منظور رفع مشکلات شرکت تعاونی ملچ چوکا با حضور عباس علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان و واسعی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون استان در این شرکت برگزار شد.

علیزاده در این نشست که تحویلداری مدیر تعاون استان نیز حضور داشت گفت: باید با توجه بیشتر در شناسایی به موقع مشکلات شرکت های تعاونی استان، و بررسی موانع در کمیته رسیدگی به تعاونی های مشکلدار با ارایه راهکارهای موثر از ایجاد اخلال در روند تولید این شرکت ها جلوگیری شود.

وی با اشاره به حضور واسعی اضافه کرد: هم اندیشی و استفاده از ظرفیت دستگاه ها و بانک های زیرمجوعه  وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نظیر بانک توسعه تعاون نیز در رفع این مشکلات موثر است.

وی همچنین با اشاره به قانون تسهیل تسویه بدهی بانکی خواستار پیگیری واسعی در خصوص بهره مندی شرکت تعاونی ملج چوکا از مزایای آن در صورت عدم منع قانونی برای رفع این مشکل شد.

این شرکت از سال ۱۳۹۱ تا کنون در زمینه تولید پالت چوبی با ۳۰ نفر نیروی کار با میزان تولید روزانه ۶۵۰ و سالانه ۲۳۰هزار عدد پالت و صادرات (غیر مستقیم)  با مبلغ صد و ۱۰ هزار دلار مشغول به فعالیت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.