امیدواریم با سیاست های دولت جدید،گسترش روابط وکاهش تحریم ها شاهد رفع موانع تولید و افزایش صادرات غیرنفتی در کشور باشیم

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان :

گیل نامه /  مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان : تلاش می کنیم در حد توان و حوزه اختیارات خود مشکلات پیش روی تولید را برای فعالان این عرصه مهم اقتصادی در استان رفع کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  عباس علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به اتفاق هیات همراه از شرکت تعاونی صنایع چوب سبز دشت دامان در شهرستان رضوانشهر بازدید کرد.

علیزاده پیش از بازدید از خطوط تولید این شرکت تعاونی در نشست با اعضای هیات مدیره و پور احمد مدیرعامل این شرکت، از تلاش های وی در شرایط سخت کنونی جهت استمرار در فعالیت و حفظ نیروی کار تقدیر کرد.

وی با اشاره به این مطلب که بازدید های شهرستانی از واحدهای تولیدی به منظور شناسایی و رفع موانع تولید است گفت: تلاش می کنیم در حد توان و حوزه اختیارات خود مشکلات پیش روی تولید را برای فعالان این عرصه مهم اقتصادی در استان رفع کنیم.

علیزاده در این نشست که واسعی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون نیز حضور داشت با بیان اینکه این شرکت تعاونی برای حمل و نقل تولیدات خود نیازمند تریلی (کشنده) است؛ خواستار همکاری وی در پرداخت تسهیلات به این شرکت شد.

بنا به پیشنهاد علیزاده وموافقت واسعی مقرر شد تسهیلاتی معادل هفتاد درصد قیمت خرید دو دستگاه تریلی (کشنده)، توسط بانک توسعه تعاون به شرکت تعاونی صنایع چوب سبز دشت دامان اعطا شود.

علیزاده در همین راستا خاطر نشان کرد: باید بعد از دریافت این تسهیلات تحولات در این شرکت تعاونی دیده شود.

مدیرکل همچنین با اشاره به طرح های کارورزی و مشوق های کارفرمایی تاکید کرد: این طرح ها باید ضمن اجرا تبدیل به قرارداد و مشوق شده تا در نهایت منجر به ایجاد اشتغال پایدار شود.

حضور در جشنواره تعاونی های برتر ملی و ایجاد خدمات رفاهی برای کارکنان از دیگر تاکیدات عباس علیزاده در این نشست بود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در پایان ابراز امیدواری کرد تا با سیاست های دولت جدید،گسترش روابط وکاهش تحریم ها شاهد رفع موانع تولید و افزایش صادرات غیرنفتی در کشور باشیم.

این شرکت از سال ۱۳۸۷ تاکنون  در تولید  پالت چوبی  با ۹۰ نفر   نیرو کار و تولید سالانه ۵۸ هزار تن  و صادارات (غیر مستقیم)    به مبلغ یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار  فعالیت دارد.
این شرکت تعاونی دارای طرح توسعه است که در صورت تکمیل موجب افزایش ظرفیت شرکت به میزان ۲۵هزار تن در سال و ایجاد۴۰ نفر اشتغال جدید می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.