باید با تمام ظرفیت های قانونی بخش تعاون از رکود شرکت های تعاونی توانمند استان جلوگیری کنیم

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان :

گیل نامه / مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان :کارفرمایان باید با بهره گیری و مشورت با مشاورین خبره در قوانین کار و تنظیم قرارداد های قانونی با در نظر گرفتن حقوق قانونی خود و کارگران از بروز تنش و عواقب مخرب آن جلوگیری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / عباس علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به همراه فرشید تحویلداری با طلایی مدیرعامل شرکت تعاونی موسسان صنعت شتر مرغ دیدار و گفتگو کرد.

علیزاده در بازدید از فارم پرورش شتر مرغ  و نشست با مدیرعامل شرکت تعاونی موسسان صنعت شتر مرغ که در این شرکت برگزار شد از زحمات وی به عنوان اولین پرورش دهنده خوش نام در این عرصه تقدیر کرد.

وی گفت: باید از شرکت های تعاونی که در عرصه صنعت به ویژه پرورش موجودات زنده که با ریسک و چالش های زیادی درگیر هستند حمایت و توجه بیشتری شود.

علیزاده تاکید کرد: باید با تمام ظرفیت های قانونی بخش تعاون از رکود شرکت های تعاونی توانمند نظیر شرکت تعاونی موسسان صنعت شتر مرغ استان جلوگیری کنیم.

مدیرکل در ادامه با بیان اینکه تنش و اختلافات در جامعه کار و تولید به بخش تولید لطمه می زند گفت:کارفرمایان باید با بهره گیری و مشورت با مشاورین خبره در قوانین کار و تنظیم قرارداد های قانونی با در نظر گرفتن حقوق قانونی خود و کارگران از بروز تنش و عواقب مخرب آن جلوگیری کنند.

در ادامه طلایی مدیرعامل شرکت تعاونی موسسان صنعت شتر مرغ مسیر خاکی ۴۰۰ متری حدفاصل دو روستای سندیان وکلیمان را از مشکلات بزرگ این شرکت عنوان کرد که موجب ایجاد هزینه زیاد به دلیل امتناع وسایل نقیله برای رساندن خوراک و دیگر ملزومات به مزرعه می شود.

علیزاده به این منظور در این نشست طی تماس تلفنی با فریبرز مرادی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان خواستار بررسی و مساعدت وی در رفع این مشکل شد.

این شرکت از ۱۳۸۷ فعالیت خود را در  تولیدات و فرآورده های جانبی نظیر  تولید و فروش شتر مرغ مولد و جوجه شتر مرغ   آغاز و در حال حاضر با ۴ نفر نیروی کار با تولید سالانه ۷۵ قطعه شتر مرغ مولد و چهار هزار و ۵۰۰ قطعه جوجه شتر مرغ مشغول به فعالیت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.