کسب عنوان “دستگاه برگزیده” برای چهارمین سال متوالی

گیل نامه / از عباس علیزاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان جهت کسب عنوان دستگاه برگزیده برای چهارمین سال متوالی در استان تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / امروز (پنج‌شنبه) جشنوار شهید رجایی به منظور بررسی و ارزیابی عملکرد ۵۳ دستگاه اجرایی استان برای سال ۱۳۹۹ به میزبانی استانداری گیلان برگزار شد.

دراین  مراسم ارسلان زارع  استاندار گیلان از عباس علیزاده مدیرکل و کارکنان مجموعه تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان  به جهت کسب عنوان دستگاه برگزیده برای چهار سال پیاپی تقدیر کرد.

استاندار گیلان در این تقدیرنامه ارزیابی عملکرد را به  عنوان فرآیندی مستمر برای  بهبود و بالندگی ، ضروری دانست و خاطر نشان کرد:

سازمان هایی بیشترین موفقیت را در این زمینه کسب می کنند که با استفاده از سیستم های نوین مدیریتی ، بتوانند کارکنان را در تمامی زمینه های تحول و خدمت رسانی به آحاد مردم، همراه و همیار خود نمایند.

وی با اشاره به نتایج ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹  و کسب عنوان دستگاه برگزیده توسط اداره  تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان خطاب به عباس علیزاده گفت:
لازم می دانم مراتب قدردانی خود را از جنابعالی و کارکنان ارجمند آن دستگاه در جشنواره استانی شهید رجایی ابراز نمایم و توفیق روز افزون شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز و شریف استان خواستارم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.