کارآفرینان نخبه بخش تعاون الگوهای مناسب برای اشتغالزایی جوانان

در اولین جلسه ستاد راهبری هفته تعاون مطرح شد؛

گیل نامه / مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: باید با معرفی تعاونی های برتر و کارآفرینان نخبه بخش تعاون ، الگوهای مناسبی برای اشتغالزایی به جامعه و جوانان معرفی کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  اولین جلسه ستاد راهبری هفته تعاون در سال جاری با حضور علیزاده مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی ، واسعی مدیر امور شعب بانک توسعه تعاون ، بابازاده مدیر بیمه تعاون و محمدی رییس اتاق تعاون گیلان در اداره کل برگزار شد.

 علیزاده با اشاره به هفته تعاون پیش رو گفت : این هفته فرصت مناسبی برای تجلیل و انعکاس خدمات موثر انجام شده توسط تعاونگران استان گیلان است.

وی خاطر نشان کرد: در سال “تولید، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها ” خدمات و ظرفیت های بخش تعاون را نباید نادیده گرفت و باید تلاش کنیم تا با معرفی تعاونی های برتر و کارآفرینان نخبه بخش تعاون، الگوهای مناسبی برای اشتغالزایی به جامعه و جوانان معرفی کنیم.

علیزاده با بیان اینکه نقش بانک توسعه تعاون،بیمه تعاون و همچنین اتاق تعاون استان گیلان، در حمایت، تقویت و رفع مشکلات شرکت های تعاونی بسیار تاثیرگذار است خواستار تعامل بیشتر این دستگاه ها با اداره کل شد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری برنامه های هفته تعاون؛ ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌های مرتبط به مردم، تهیه ویژه برنامه هایی با حضور تعاونگران در صدا و سیما و افتتاح طرح‌های تعاونی را بخشی از برنامه های هفته تعاون عنوان کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.