پیام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس

گیل نامه / دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت جهان به دست دلاورمردان ایران اسلامی را در هم شکست. (امام خمینی رحمت الله علیه)

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در پیامی فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به احاد ملت عزیز و مردم شریف استان گیلان، به ویژه رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز و خانواده‌های معززشان تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

“بسم رب الشهداء و الصدیقین”

دفاع مقدس ابهت دو ابر قدرت جهان به دست دلاورمردان ایران اسلامی را در هم شکست. (امام خمینی رحمت الله علیه)

آزادی، استقلال و عزت جهانی کنونی ایران اسلامی مرهون خون پاک شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس است که ثابت کردند با اتحاد و همبستگی، هیچ قدرتی قادر به دست اندازی به مرزهای مقدس کشور نخواهد بود همانطور که امروز علیرغم فشارهای شدید اقتصادی و مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا، مردم با بصیرت و ولایت مدار کشورمان، مقابل تحریم‌ها و تهدیدها ایستاده اند. هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت و مجاهدت رزمندگانی است که با نثار خون پاک خود از دین و سرزمین خود دفاع کردند و صحنه‌های باشکوهی از حماسه و ایثار و فداکاری آفریدند. این هفته نمود مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت های جوانان برومند نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را شکست داد.

 اینجانب ضمن گرامی داشت هفتة دفاع مقدس، یاد و خاطره رشادت ها و از خودگذشتگی های رزمندگان، جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشته و از خداوند متعال سلامتی، عاقبت به خیری و برکت در زندگی و سودمندی لحظات عمر را برای همگان، به ویژه رزمندگان، جانبازان و آزادگان سرافراز، خانواده‌های معززشان، ملت فهیم و دلاور و تمام کسانی که در راه آبادانی و سرافرازی ایران گام برمی دارند، مسئلت می نمایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.