پیام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به مناسبت گرامیداشت « هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی»

گیل نامه / مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان طی پیامی « هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی» را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان طی پیامی « هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی» را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۹ تا ۲۵ تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان« هفته بهزیستی و تأمین اجتماعی» نامگذاری شده که در قالب هفته بهزیستی و تامین اجتماعی گرامی داشته می شود.

این هفته، فرصت مناسبی برای بیان اهمیت، کارکردها و خدمات گسترده و مؤثر این دو نهاد حمایتگر که باهدف تحقق عدالت اجتماعی، حفظ کرامت انسانی و ارتقاء شاخص های رفاه اجتماعی فعالیت می کنند است.

سازمان بهزیستی نهادی پویا و موثر در کشور است که با مجموعه ای از کارکنانی  زحمتکش  و صبور با عشق وعلاقه به ‌همنوعان خود با اقدامات توانمندسازانه و پیشگیرانه، استفاده بهینه از امکانات وجلب حمایت سازمان‌های مردم نهاد و خیرین، در مسیر ایجاد بستر مناسب جهت پیشگیری و کنترل آسیب های اجتماعی، توانبخشی و ایجاد نشاط و شادی در جامعه هدف خود خدمت می کند.

تامین اجتماعی نیز با هدف ایجاد تأمین عدالت اجتماعی با ایجاد امنیت و ثبات اقتصادی در بهبود شاخص های اقتصادی توانسته است بستر مناسبی را برای تامین رفاه بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان فراهم کند.

اینجانب ضمن پاسداشت خدمات و تلاش‌های خدمتگزاران در عرصه مقدس بهزیستی و تأمین اجتماعی، این هفته فرخنده را به تمامی کارکنان خدوم و زحمتکش ،مددکاران سازمان بهزیستی و تأمین اجتماعی کشور به ویژه استان گیلان تبریک و تهنیت عرض نموده، و موفقیت روز افزون همه مسئولان و خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی را در راستای تحقق آرمان‌های والای امام راحل (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.

عباس علیزاده

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.