پیام مدیرعامل شركت توزیع نیروی برق استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن روز جهانی قدس

گیل نامه / محمد تقی مهدیزاده همزمان با فرارسیدن روز جهانی قدس، این روز را میراث گرانقدر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و زمانی سرنوشت ساز برای مردم مومن و مسلمان فلسطین دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / در پیام رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق گیلان آمده است :

جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا

نام‌گذاری روز جهانی قدس توسط امام راحل (ره) که بیانگر اندیشه والا و آینده‌نگری معمار کبیر انقلاب اسلامی بود، آغاز حرکت حکمت‌آمیزی شد که سبب همبستگی هرساله مسلمانان جهان برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین در سراسر جهان اسلامی می شود.

روز قدس نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، به ویژه ملت مسلمان ایران در موضوع فلسطین و حمایت از آرمان قدس شریف به مثابه مسأله اول جهان است، آرمانی که متعلق به همه آزادی‌خواهان بشر و  انسان‌های عدالت‌طلب به عنوان حادثه‌ای برای موحدین و مؤمنان در اعصار گذشته، حال و آینده تا همیشه تاریخ است.

امروز “مقاومت” تنها راه آزادی قدس است و ملت ایران همچون همیشه با اعتقادی راسخ بر عهد خود در حمایت از مظلومان جهان استوار بوده و تحت رهبری عالمانه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب، تا میسر شدن نابودی مستکبران جهانی به حمایت از مردم فلسطین و گروه‌های جهادی ادامه خواهند داد.

اميد است امسال نيز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان هم استانی های ارجمند و مجموعه کارکنان شرکت توزیع نیروی برق گیلان با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن اعلام حمايت همه جانبه از مسلمانان فلسطين و ابراز نفرت و انزجار از جنايات رژيم صهيونيستي، موجب دلگرمي مردم آزاده و بي دفاع فلسطين شده و با اقتدار خود ثابت كنند كه سرنوشت قدس و مسلمانان با یکدیگر پیوندی عمیق و ارتباطی ناگسستنی دارد.

در پايان از خداوند باری تعالی مي خواهم در سايه قبولي طاعات و عبادات روزه داران در این ماه پربرکت، زيباترين تقدير را براي جهان اسلام رقم زده تا شاهد همدلي و همگرايي امت اسلامي و برپايي عدل و داد در سراسر جهان باشيم.

محمد تقی مهدیزاده
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان‌گیلان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.