همایش گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شرکت گاز استان گیلان برگزار شد

گیل نامه / مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی با حضور حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان، سرهنگ منشوری معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس استان و جمعی از کارکنان شرکت گاز در سالن همایش روابط عمومی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / در این مراسم حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: متاسفانه بعلت بیماری منحوس کرونا امکان برگزاری مراسم در ۱۹ ماه گذشته میسر نبود ولی هم اکنون بحمدالله با تلاش و ایثار مجاهدان عرصه سلامت زمینه برای برگزاری مراسمات فرهنگی فراهم شده است.

وی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی و برگزاری مراسمات فرهنگی همچون مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و اربعین حسینی درجهت رشد فرهنگ ایثار و ازخودگذشتگی در سازمان گفت: بعلت اهمیت موضوعات فرهنگی، گروهی تخصصی با نام کمیته فرهنگی شرکت گاز استان گیلان به صورت ماهانه کلیه مناسب های فرهنگی را مورد بررسی قرار داده و درخصوص اقدامات فرهنگی مورد نیاز تصمیم گیری می کند.

در ادامه سرهنگ منشوری معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان از فرماندهان سپاه استان گیلان ضمن عرض تسلیت اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و همچنین قدردانی از مجموعه شرکت گاز بجهت برگزاری مراسم و نمایشگاه دفاع مقدس به بیان شرحی گذرا از اتفاقات و رویدادهای جنگ تحمیلی پرداخت.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قدس گیلان گفت: رزمندگان دلاور هشت سال جنگ تحمیلی با شجاعت، ایثار و از خودگذشتگی توانستند از میهن اسلامی در برابر تهاجم رژیم بعثی عراق و حامیان آن یعنی استکبار جهانی دفاع نمایند.

همچنین در ابتدای این برنامه، به مناسبت فرا رسیدن اربعین امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، زیارت پرفیض اربعین به همراه روضه و مداحی برگزار شد.

لازم به ذکر است در حاشیه این مراسم، نمایندگان سپاه پاسداران استان و مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان گیلان از نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که در ساختمان اداره مرکزی گاز گیلان برپا شده است، بازدید بعمل آوردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.