مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان بر ترویج فرهنگ کتابخوانی در واحدهای تولید تاکید کرد

گیل نامه /  مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت : ارایه و ترویج کتب و آثار فرهنگی متناسب با فعالیت های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نظیر فرهنگ کار موجب ارتقای دانش و آگاهی تلاشگران عرصه کار و تولید و کاهش آسیب های اجتماعی و حوادث ناشی از کار می شود.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان به همراه پهلوان یلی مدیر امور اجتماعی اداره کل از نمایشگاه کتاب در مجتمع فولاد گیلان بازدید کرد.

علیزاده در حاشیه بازدید از این نمایشگاه که با هماهنگی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به مناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شد؛ بر استمرار فعالیت های فرهنگی جهت ترویج فرهنگ مطالعه کتاب و کتابخوانی نظیر برپایی چنین نمایشگاه هایی در واحدهای تولیدی تاکید کرد.

وی ضمن تاکید بر ارایه آثار پر محتوی و کاربردی و با اشاره به آثار منتشر شده متناسب با فعالیت های وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی نظیر فرهنگ کار و… خواستار توجه برگزار کنندگان در نشر این آثار در نمایشگاه های آتی شد.

لازم به ذکر این نمایشگاه با ارایه ۸۰۰ عنوان کتاب (بیش از چهار هزار جلد) از مجموعه  آثار انتشارات گوهر پنهان در مجتمع فولاد گیلان واقع در شهرک صنعتی رشت برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.