شورای شهر بازوی نظارتی موثر در روند توسعه و پیشرفت شهر

پیام شهردار رشت به مناسبت روز شوراها ؛

گیل نامه /شهردار رشت در پیامی نهم اردیبهشت ماه، سالروز تشکیل شوراهای اسلامی را تبریک گفت.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / سید امیر حسین علوی شهردار رشت طی پیامی ضمن تبریک روز ملی شوراها، از همکاری و تعامل دوسویه، نظارت و حمایتهای رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر رشت در جهت تحقق مشارکت عمومی و ارائه خدمت به شهروندان قدردانی نمود.
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
بی شک یکی از ارزشمندترین اعمال و یکی از توصیه های موکد دین مبین اسلام که در قرآن نیز از آن یاد شده مسئله مشورت و همفکری در امور است و تاسیس شوراهای اسلامی که ریشه در تعالیم دین مبین اسلام دارد، نشان دهنده تحقق تفکر مردم سالاری دینی و نقش بارز مردم در تعیین آینده و سرنوشت خود در نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
شوراهای اسلامی شهر به‌ عنوان بازوی نظارتی نقش مؤثری در روند توسعه و پیشرفت شهر ایفا می‌کنند. از طرفی باید توجه داشت که در نظامهای مدرن، اداره جامعه بر اساس یک توافق جمعی شکل می‌گیرد.
این روز فرصت مغتنمی است تا تلاشهای ارزنده و فعالیتهای ثمر بخش نمایندگان مردم را در این نهاد مدنی و اجتماعی که همواره در پی احقاق حقوق و توسعه و آبادانی شهرها گام برداشته اند، ارج نهیم.
به یاد داشته باشیم شهر رشت میراث دار گرانبهای شهدای معزز از ابتدای انقلاب تا جنگ تحمیلی و همچنین شهدای مدافع حرم می باشد ، ضمن اینکه همگان بر این امر واقفیم که خدمت صادقانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنه ای مدظله العالی تنها در سایه همدلی با رویکرد جهادی و انقلابی وظیفه و رسالت مسئولین نظام است.
اینجانب سالروز تأسیس نهاد مقدس شورای اسلامی را به همه‌ی اعضای شوراهای اسلامی شهرها و روستاها به‌ ویژه به رئیس و اعضای محترم شورای اسلامی شهر رشت که خالصانه و دلسوزانه در جهت نیل به اهداف عالی و خدمتگزاری به شهروندان محترم می باشند، تبریک عرض نموده و امیدواریم بتوانیم در مجموعه مدیریت شهری در سایه همراهی مردم، حمایت و همکاری همدلانه شورا با تحقق شعار سال که با تدبیر مقام معظم رهبری به عنوان “تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین” نامیده شده است، گامهای اجرایی و ثمربخش برداشته شود.
سید امیر حسین علوی
شهردار رشت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.