رقابت ۹۰۳۱ گیلانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان خبر داد:

گیل نامه /سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان  گفت: آزمون استخدامی ویژه رشته های شغلی آموزش و پرورش در تاریخ های ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در ۶ شهرستان استان و با حضور ۹۰۳۱ داوطلب، برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / مصطفی عسکرپور خوشدل سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان در خصوص برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در گیلان، اظهار داشت:در راستای برگزاری نهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی کشور ، آزمون استخدامی ویژه رشته های شغلی آموزش و پرورش در تاریخ های ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت ماه در ۶ شهرستان و از طریق عوامل اجرایی سازمان سنجش برگزار شد.

عسکرپور با بیان اینکه در این آزمون ۹۰۳۱ نفر برای تصدی ۵۰۱ ردیف سهمیه استخدامی حاضر بودند که حدود ۷۹ درصد از ثبت نام کنندگان را تشکیل دادند، گفت: ۲۱ درصد از  ثبت نام کنندگان در روز برگزاری این آزمون غایب بودند.

 وی خاطرنشان کرد: ۷۳ درصد  از داوطلبان حاضر در این آزمون را زنان و ۲۷ درصد را مردها تشکیل دادند.

سرپرست معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان با اشاره به بازدید رئیس و کارشناسان سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان از حوزه های برگزاری این آزمون،گفت: نظارت بر حسن اجرای آزمون توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان انجام شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.