خدمتگزاری به کارآفرینان یکی از شئونات حمایت از تولید است

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان:

گیل نامه /مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان گفت: کارگران و کارفرمایان شرکای اجتماعی دولت هستند و در تعاملات اجتماعی به طور مساوی و برابر با قانون مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / امروز سیاوش آقاجانی مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان به همراه شریف حسن زاده سرپرست مدیریت روابط کار استان با اعضای کانون کارفرمایان استان دیدار و گفت و گو کرد.

سیاوش آقاجانی در این نشست با تبریک به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه گفت: خدمتگزاری به کارآفرینان یکی از شئونات حمایت از تولید است.

وی بااشاره به اصل سه جانبه گرایی یادآور شد: کارگران و کارفرمایان شرکای اجتماعی دولت هستند و در تعاملات اجتماعی به طور مساوی و برابر با قانون مورد حمایت قرار می گیرند.

آقاجانی با اشاره به قوانین کار گفت: انتظار ما از کارفرمایان اجرای دقیق مواد قانونی است.

وی با بیان این مطلب بر تنظیم صحیح و توزیع قرارداد کار که یکی از الزامات قانونی است تاکید کرد.

آقاجانی یادآور شد : همانطور که کارگران مورد حمایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار دارند، کارفرمایان نیز به عنوان یکی از ارکان مهم تولید و اشتغال کشور از حمایت وزارت مردم برخوردار خواهند بود.

وی اضافه کرد: اختصاص تسهیلات حمایتی، طرح و پیگیری مشکلات تولیدکنندگان در کار کارگروه رفع موانع تولید استان ازاقدامات حمایتی و موثر برای این قشر محسوب می شود.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان در پایان با تقدیر از تلاش کارفرمایان خواستار تعامل و حمایت بیش از گذشته از جامعه کارگری شد.

لازم به ذکر است در این نشست هر یک از اعضای کانون کارفرمایان به بیان مشکلات و نقطه نظرات خود در بخش های مختلف نظیر خدمات، صنعت و اشتغال پرداختند و خواستار حمایت اداره کل برای برون رفت از این مشکلات شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.