حضور کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت :

گیل نامه / همزمان با سراسر كشور، کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان همراه با سايراقشار مردم گیلان در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان شرکت کردند و شعار مرگ بر آمریکا سردادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / هم زمان با روز سیزده آبان، روز مبارزه با استکبار جهاني، مدیرعامل و کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان گیلان با تجمع در ميدان شهدای ذهاب رشت ، همگام با ساير اقشار مردم گیلان با سردادن شعار «مرگ بر آمريكا » و «مرگ بر اسرائيل »خشم و انزجار خود را نسبت به دشمنان اسلام نشان دادند .

فریبرز سعیدی کیا مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ضمن گرامی داشت این روز بیان داشت : اقشار مختلف مردم استان گیلان در تجمع یوم الله ۱۳ آبان حضوری پرشوری داشتند.

وی افزود : مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران عزیز به ویژه گیلانیان عزیز در اين راهپيمايي بار ديگر با آرمان هاي معمار كبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) و شهداي سرافراز و رهبر حكيم انقلاب حضرت آيت الله خامنه اي هم پيمان شدند و حماسه اي ديگر آفريدند.

رییس هیات مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : کارکنان شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان ، دوشادوش همه مردم استان اعم از زن و مرد، پیر و جوان، کارگر و کارمند امسال نیز همانند سال های قبل در مراسم ۱۳ آبان شرکت داشتند و با مشت های گره کرده شعار مرگ بر آمریکا سر دادند.

وی افزود : ۱۳ آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است و در این روز تمام مردم استان یکصدا با هم با شعار مرگ بر آمریکا خشم و انزجار خود را از سیاست های خصمانه دولتمردان آمریکا و هم پیمانانش اعلام کردند.

سعیدی کیا در پایان بیان داشت : مردم غیور استان گیلان بار دیگر با حضور پرشور خود در صحنه ، ولایتمداری و وفاداری خود به آرمان های امام راحل، نظام جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری را ثابت کردند و نشان دادند تا آخر ادامه دهنده راه شهدا خواهند بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.