بخش های بیمه ای و درمان دو بال سازمان تامین اجتماعی هستند

مدیرکل و معاونین تامین اجتماعی استان در دیداری صمیمانه با مدیر جدید درمان و معاونین این مجموعه بر هم افزائی و تقویت تعاملات در مسیر اهداف سازمانی و خدمت به مردم تاکید نمودند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / بدنبال انتصاب مدیرجدید درمان این مجموعه در روزهای اخیر و با هدف تقویت تعاملات و همسوئی بیشتر ، مدیران و معاونین دو مجموعه در نشستی صمیمانه با یکدیگر دیدار و به گفتگو پرداختند .

علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در این دیدار با اشاره به اینکه بخش های بیمه ای و درمان دو بال سازمان قلمداد میگردند و هر دو عضو یک خانواده هستند که در کنار یکدیگر سبب تعالی و ارتقاء میباشند افزود : ماموریت ما ارائه خدمت به جامعه هدف است و در این مسیر شرکای اجتماعی و رضایتمندی آنها اولویت است .

وی با تبریک انتصاب دکتر ابراهیمی بعنوان مدیرجدید درمان استان ، از ایشان بعنوان مدیری جوان ، مردمی و جهادی یاد نمود که از نسل فرزندان انقلاب بوده و با قابلیت های علمی و توانمندی های بالا ، میتواند منشاء خیر و کسب دستاوردهای بسیار در این حوزه باشد .

دکتر حسین ابراهیمی مدیر جدید درمان تامین اجتماعی گیلان نیز در این نشست با قدردانی از ابراز لطف و محبت همکاران ، وجود رابطه عاطفی قوی و همراهی و همدلی برای تحقق برنامه ها و همسوئی در مسیر نیل به اهداف را از ویژگی های ارزشمند دو بخش بیمه ای و درمان استان در کنار هم قلمداد نموده و بر تقویت این مهم با هم افزائی و تکیه بر خرد جمعی تاکید نمود .

خاطر نشان میسازد اولین اقدام مشترک مدیران پس از این انتصاب با امضای لوحهای نفرات برتر مرحله مقدماتی مسابقات قرآنی کارکنان به عطر و شمیم کلام وحی و نام قرآن مزین و متبرک گردید .

شایان ذکر است در هفته گذشته با صدور حکمی از سوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ، دکتر حسین ابراهیمی رئیس درمانگاه تامین اجتماعی فومن بعنوان مدیر جدید درمان این مجموعه در استان منصوب گردید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.