باید روحیه مردمی بودن، تعهد و ایمان به نظام را سرلوحه عملکرد خود قرار دهیم

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان :

گیل نامه / مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی و ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان گفت: ما مسئولان اجرایی کشور در قبال خانواده شهدا به ویژه مادران ایشان که پاره تن خود را فدای آرامش و امنیت امروز کشور کردند باید پاسخگو باشیم و به گونه ای عمل کنیم که شرمنده خون پاک شهدای انقلاب و اسلام نشویم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / امروز ( چهارشنبه) در حاشیه جلسه ستاد سه گانه شورای اقامه نماز، عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی ازمنکر، مراسم گرامیداشت چهلمین سالروز شهادت شهیدان علی انصاری و علیرضا نورانی استاندار شهید و معاون عمرانی وی و ۲۵۷ شهید کارمند استان گیلان با حضور عباس علیزاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گیلان با رعایت پروتکل های بهداشتی در اداره کل برگزار شد.

علیزاده در این مراسم ضمن تسلیت به خانواده این شهیدان و مردم استان گفت: شهیدان معزز انصاری (تنها شهید استاندار کشور) و نورانی ( معاون عمرانی وی) از جمله شهدای ممتازی بودند که عمر دنیوی خود را در اختیار اسلام گذاشتند.

وی افزود: ایشان نه تنها در عرصه کار و خدمت، بلکه در عرصه دانش و علم نیز جایگاه ویژه ای داشتند.

مدیرکل گفت: رمز ماندگاری این دو شهید بزرگوار در مدت کوتاه خدمت در عرصه اجرایی استان؛ بزرگ منشی، روحیه مردمی بودن، تعهد، ایمان به نظام و خدمت خالصانه به مردم بود که ما مسئولان استان نیز باید این منش را سرلوحه عملکرد خود  قرار دهیم.

علیزاده با بیان اینکه ما نسبت به خون پاک شهدا مسئول هستیم خاطر نشان کرد:ما مسئولان اجرایی کشور در قبال خانواده شهدا به ویژه مادران ایشان که پاره تن خود را فدای آرامش و امنیت امروز کشور کردند باید پاسخگو باشیم و به گونه ای عمل کنیم که شرمنده خون پاک شهدای انقلاب و اسلام نشویم.

در این مراسم بخشی از خاطرات همسر شهید انصاری درخصوص زندگی و نحوه شهادت وی نیز بیان شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.