باید از ظرفیت دستگاه های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای تسریع در رفع مسایل واحدهای مشکل‌دار استفاده شود

مدیر کل در هشتمین نشست مشترک اداره کل و صندوق کارآفرینی امید تاکید کرد؛

گیل نامه /مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان : باید برای رفع مشکلات تعاونی های مشکل‌دار استان با بررسی و نظارت دقیق در شناسایی این تعاونی ها از منابع به درستی استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / به منظور رسیدگی و رفع مشکلات برخی از شرکت های تعاونی هشتمین نشست مشترک اداره کل و صندوق کارآفرینی امید با حضور عباس علیزاده مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان، شهبازی مدیر صندوق کارآفرینی استان و سایر اعضا در اداره کل برگزار شد.

علیزاده در این نشست بر استفاده از ظرفیت های دستگاه های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای تسهیلگری و رفع مشکلات جامعه هدف تاکید کرد.

وی با اشاره به جلسات و تفاهم‌نامه های مشترک برای رسیدگی و حل مشکلات بخش تعاون و دیگر حوزه های عملکردی اداره کل خواستار پیگیری و جدیت بیشتر در اجرای مصوبات این نشست ها شد.

علیزاده با بیان اینکه با اعطای تسهیلات ارزان قیمت می توان مشکلات بسیاری از تعاونی های مشکلدار استان را حل کرد گفت: باید با بررسی و نظارت دقیق در شناسایی این تعاونی ها از منابع به درستی استفاده شود.

در ادامه این نشست ضمن بیان مشکلات تعاونی ها و بررسی طرح‌های ارایه شده به صندوق کارآفرینی استان مقرر شد بازدید مشترکی توسط نمایندگان دو دستگاه از طرح‌های بهرهمند از تسهیلات انجام شود.

همچنین مقرر شد تعاونی های پذیرش شده جهت دریافت تسهیلات ظرف ۱۰ روز نسبت به تکمیل مدارک خود جهت اخذ آن اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.