بازدید سرزده مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان از ادارات شهرستانی

به منظور بررسی روند فعالیت ها و نحوه ارایه خدمات به مردم؛

گیل نامه /مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان : محدودیت های به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا و دورکاری نباید موجب کند شدن روند انجام فعالیت ها و خدمت رسانی به جامعه هدف شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  عباس علیزاده مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به منظور بررسی روند فعالیت ها و نحوه ارایه خدمات به مردم از ادارات شهرستان های لنگرود، لاهیجان و آستانه اشرفیه بازدید کرد.

علیزاده در این سه بازدید ضمن بررسی روند ارایه خدمات در نشست و گفتگو با روسا و کارکنان این ادارات گفت: محدودیت های به وجود آمده ناشی از ویروس کرونا و دورکاری نباید موجب کند شدن روند انجام فعالیت ها و خدمت رسانی به جامعه هدف شود.

وی با اشاره به جشنواره تعاونی های برتر ملی و تمدید مهلت بروزسانی اطلاعات شرکت های تعاونی خواستار ترغیب و تشویق تعاونگران برای حضور در این جشنواره شد.

علیزاده با تاکید بر پیگیری مسایل جامعه کار و تلاش نظیر مطالبات و حقوق معوق کارگران و موانع و مشکلات واحدهای تولیدی خاطر نشان کرد : این موارد باید به صورت مستمر توسط روسای ادارات پیگیری و رصد شود و در صورت مشاهده هرگونه موانع، گزارش کامل جهت رسیدگی و رفع آنها به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان ارایه شود.

صرفه جویی در مصرف برق با توجه شرایط فعلی از دیگر تاکیدات علیزاده در این سه بازدید بود.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.