استفاده از ظرفیت های بخش تعاون در تعامل با صندوق بیمه ای روستاییان و عشایر

در چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان گیلان مطرح شد؛

گیل نامه /  مدیرکل و رییس و شورای هماهنگی مدیران گیلان گفت : با تکیه بر ظرفیت های بخش تعاون و همکاری متقابل با صندوق بیمه ای روستاییان و عشایر می توان خدمات بیشتری به جامعه هدف ارایه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / چهارمین جلسه شورای هماهنگی مدیران استان گیلان با حضور عباس علیزاده مدیرکل و رییس شورای هماهنگی مدیران، علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت، یاور پیر علایی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان و دیگر اعضای شورا به میزبانی صندوق بیمه ای روستاییان و عشایر گیلان برگزار شد.

علیزاده در ابتدا  با تسلیت فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و ضمن خیر مقدم جهت حضور فتح اللهی و پیر علایی در این نشست از خدمات صندوق بیمه ای روستایان و عشایر استان قدردانی کرد.

وی با اشاره به ظرفیت ها و عملکرد مطلوب صندوق در استان گفت: می توانیم با بهره بردن از ظرفیت دیگر دستگاه های اجرایی شورای هماهنگی سطح کمی و کیفی ارایه خدمات به روستاییان را ارتقا دهیم.

رییس شورای هماهنگی مدیران ابراز امیدواری تا علاوه بر پرداخت تسهیلات ارزان قیمت؛ طی رایزنی های انجام شده با وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی روستاییان از مزیت قرارداد بیمه ای روستایی و عشایری نیز بهره‌مند شوند.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت های بخش تعاون استان گفت: می توان با تعامل و بهره گیری از این ظرفیت های متقابل با برگزاری جلسات مستمر صندوق بیمه ای روستایان و عشایر با اتحادیه های حوزه تعاون خدمات بیشتری به جامعه هدف ارایه کرد.

تعامل با مدیران روابط شورای هماهنگی جهت جمع آوری اطلاعات آماری از مجموعه خدمات ارایه شده توسط دستگاه های تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی برای تولید محتوی از عملکرد دستگاه ها از دیگر تاکیدات مدیرکل و رییس و شورای هماهنگی مدیران گیلان در این نشست بود.

گفتنی است در این جلسه به مناسب شانزدهمین سالروز تاسیس صندوق بیمه ای روستاییان و عشایر از، علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت و یاور پیر علایی مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری گیلان به جهت حمایت تحقق برنامه های صندوق توسط  مدیران شورای هماهنگی استان تقدیر شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.