آمادگی كامل كاركنان برق گیلان در انتخابات

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان:

گیل نامه / به منظور تسهیل در امر برگزاری انتخابات، کارکنان برق گیلان در آمادگی کامل به سر می برند تا بستر خوبی از نظر انرژی برق در انتخابات فراهم شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / «بهمن داراب زاده» گفت: برابر گزارش هواشناسی دمای امروز بیشتر از دیروز و در ایام دیگر هفته و همچنین در هفته بعد نیز با افزایش دما رو به رو هستیم و بالتبع افزایش مصرف برق را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: کارکنان شرکت برق منطقه ای گیلان در طول دوره انتخابات تا زمان اعلام نتایج انتخابات به صورت آنلاین و در لحظه در تامین برق مطمئن و پایدار در آمادگی کامل به سر می برند تا بستر خوبی از نظر انرژی برق در انتخابات فراهم شود.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان گفت: چنانچه به هر دلیلی حادثه ای در شبکه برق ایجاد شود اکیپ های عملیاتی و پیمانکاران در اسرع وقت نسبت به ترمیم و رفع عیب اقدام خواهند کرد.

داراب زاده گفت: به منظور تامین برق مطمئن و پایدار،مراکز غیرمجاز رمزارز و معرفی این مراکز به نیروی انتظامی و قوه قضاییه بطور جد دنبال می شود و از مشترکان محترم تقاضا داریم تا نسبت به معرفی مراکز غیر مجاز رمز ارز به مراجع قانونی و قضايي و این شرکت اقدام فرمایند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای گیلان با اعلام اینکه پیک شب گذشته استان گیلان ۱۳۹۶ مگاوات بود، گفت: ضمن دعوت به حضور پرشور مردم شریف و سرافراز کشور عزیزمان در انتخابات، انتظار داریم تا با مصرف منطقی و هوشمندانه انرژی برق و رعایت نکات ساده ای چون، استفاده از نور طبیعی و روشنایی روز، عدم استفاده از لوازم پرمصرف انرژی برق در زمان اوج مصرف و تنظیم دمای کولر بر روی دمای ۲۵ درجه یا بالاتر، یار و یاور صنعت برق در تامین برق مطمئن و پایدار باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.