گزینش مسئولیتی خطیر و دارای فرایندی با حساسیت بالا است

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان :

گیل نامه /   به مناسبت گرامیداشت روز گزینش از همکاران فعال در این عرصه طی مراسمی قدردانی شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی    گیل نامه  / به مناسبت گرامیداشت ۱۵ دی ماه روز هسته گزینش ، طی مراسمی با حضور مدیرکل و معاون اداری مالی تامین اجتماعی گیلان از همکاران فعال در این حوزه تجلیل گردید .

اصغر دهقان مقدم نماینده هسته گزینش سازمان در گیلان در این مراسم با قدردانی از حمایتهای تیم مدیریتی و همکاری های صورت گرفته در زمینه فرایندهای کاری این عرصه ، از مستقل گردیدن گزینش حوزه بیمه ای تامین اجتماعی استان در برنامه های اجرایی خبر داده و اظهار داشت : کار در این بخش دارای مسئولیتی سنگین میباشد که با توکل به خدا و همراهی سایر عزیزان در حال انجام میباشد .

جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان نیز در این مراسم کار هسته گزینش را بسیار حساس برشمرده و اذعان داشت : تعارف ، ترحم ، بدبینی ، توصیه ، سخت گیری افراطی و … در این حوزه منجر به از بین بردن حقوق فردی و بعضاً جمعی گردیده و میتواند سبب زیانی طولانی مدت در محیط کار شود .

مدیرکل تامین اجتماعی با تاکید بر ضرورت دقت و حساسیت در این کار افزود : فعالان این عرصه در استانها در کنار وظایف تشکیلاتی و شغلی خود ، این امر خطیر را عهده دار میباشند که تلاش و زحمات آنها قابل ستایش بوده و در این مناسبت در قالبی نمادین فقط قادر خواهیم بود گوشه ای از زحمات آنها با قدردان باشیم .

روابط عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گیلان

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.