پیام مدیرکل به مناسبت فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق علیه السلام

گیل نامه / عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در پیامی فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق علیه السلام​ را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در پیامی فرارسیدن شهادت امام جعفر صادق علیه السلام  را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است :

«بسم الله الرحمن الرحیم»

بی شک حضرت امام جعفر صادق (ع) در طول دوران ۳۴ ساله امامتش سرچشمه ای زلال از معارف ناب الهی و شمعی روشنگر و وصی به حق پیغمبر اسلام (ص) بود که وارث گنجینه علوم نبوی و علم و دانش سرشارش، نور امید و هدایت را در دل شیعیان و مریدانش روشن نمود.

بیست و پنجم شوال سالگرد شهادت جانسوز حضرت امام جعفر صادق (ع) آن امام همام و شخصیت گرانقدری است که در اشاعه و ترویج دین مبین و به حق اسلام ناب محمدی (ص) از هیچ کوششی فروگذار نبود و جان و مال و زندگی خویش را فدای هدایت جامعه به سوی طریقت و رستگاری و عشق به خداوند تبارک و تعالی و آزاد اندیشی نمود.

اینجانب سالروز شهادت جانگداز حضرت امام جعفر صادق (ع) را از صمیم قلب تسلیت عرض نموده و از خداوند منان توفیق قرار گرفتن در زمره پیروان راستین آن حضرت را مسئلت دارم. امید است مسلمانان و شیعیان جهان بتوانند ، در پرتو وحدت و آگاهی برگرفته از تعالیم ارزشمند بزرگ پرچمدار شیعه راستین علوی ، صادق آل محمد (ص) آینده ای نوید بخش را برای امت اسلامی رقم زده و همواره در مسیر حق و حقیقت حرکت نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.