باید سطح کیفی مراکز شتابدهنده ها را ارتقا دهیم

​مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان :

گیل نامه / مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان امروز در اولین نشست هم اندیشی شتابدهنده های گیلان که در پارک علم و فناوری برگزار شد با اشاره به هفت مرکز شتابدهنده تشکیل شده در استان ، نقش این مراکز را در راه اندازی و رشد کسب و کارهای جدید ضروری عنوان کرد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  عباس علیزاده در نشست هم اندیشی با  مراکز شتابدهنده ها گفت: باید با ایجاد تعامل و همگرایی بین مراکز شتابدهنده با بخش دولتی و خصوصی سطح کیفی این مراکز را ارتقا دهیم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان امروز در اولین نشست هم اندیشی شتابدهنده های گیلان که در پارک علم و فناوری برگزار شد با اشاره به هفت مرکز شتابدهنده تشکیل شده در استان ، نقش این مراکز را در راه اندازی  و رشد کسب و کارهای جدید ضروری عنوان کرد.
وی با بیان اینکه این مراکز در مرکز استان فعال هستند تصریح کرد : تشکیل و گسترش مراکز شتابدهنده و مشاوره  در شهرستان ها و دسترسی آسان جوانان به این مراکز از اولویت های مهم ما به عنوان متولی صدور مجوز برای این مراکز است.
علیزاده با تاکید بر ارتقای کیفیت این مراکز گفت: تشریح و تبیین اکوسیستم کارآفرینی و آشنایی سرمایه‌گذاران و کارآفرینان و همچنین بهره بردن از ظرفیت ها و فضاهای آموزشی دانشگاه ها و مراکز علمی نقش مهمی در تحقق این امر دارد.
وی اضافه کرد: تشکیل انجمن صنفی منسجم و نظارت بر مراکز شتابدهنده در دستور کار است زیرا از این طریق نیز می توان به اثر بخشی آنها کمک کرد.
علیزاده همچنین تعامل با دیگر دستگاه های اجرایی،بانک ها و بخش صنعت را از دیگر عوامل مهم در تقویت این مراکز عنوان کرد.
وی در ادامه ضمن تقدیر از باستی رییس پارک علم و فن آوری استان در جوانگرایی و اقدامات موثر وی افزود: می توانیم با استفاده از ظرفیت ها و و توانمندی های جوانان مستعد و نخبه گیلان شاهد ایجاد کسب و کارهای نوپا در استان باشیم.
علیزاده در پایان این نشست به منظور هم‌افزایی و یکپارچگی بیشتر خواستار تشکیل کمیته تخصصی مشترک متشکل از نمایندگان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان، پارک علم و فن آوری و مراکز شتابدهنده های استان شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.