پاییز شگفت‌انگیز تویوتا؛ کمپین ویژه برای مالکین کمری و کرولا

گیل نامه /   نمایندگی مرکزی ایرتویا در جهت افزایش کسب رضایت بیشتر مشتریان و همچنین ارتقای سطح کیفیت خدمات ، از تاریخ ۲۲ مهر تا ۳۰ آبان ۱۴۰۲ کمپین ویژه‌ پاییزه را برای مالکین خودروهای تویوتا کمری و تویوتا کرولا در نمایندگی مرکزی و تمامی عاملیت های در سراسر کشور برگزار نموده است .

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /       در این کمپین شگفت‌انگیز و جذاب، انواع خدمات سرویس خودرو از جمله تعویض روغن و فیلتر موتور، تعویض فیلتر کابین، فیلتر هوای موتور، تعویض شیشه شور، بالانس و تعویض چرخ‌ها، و بیش از ۱۰ بازدید فنی مختلف از جمله بازدید آب رادیاتور (دمای انجماد) و درب رادیاتور، بازدید پدال ترمز و ترمز پارک، بازدید از سیستم تعلیق جلو و عقب، بازدید از لنت‌های ترمز و دیسک، بازدید جعبه فرمان و تجهیزات جانبی، گردگیر پلوس، بازدید از تسمه دینام، بازدید از روغن ترمز، بازدید از سطح آب باتری، تست سلامت باتری با دستگاه، و بازدید از سیستم روشنایی و… با قیمت‌ بسیار مقرون به صرفه و مناسب ارائه می‌شوند.

در همین راستا پکیج کامل خدمات برای سرویس کامل خودروهای کمری (مدل‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۵) و کرولا (مدل‌های ۲۰۰۵ تا ۲۰۱۶) با مبلغ حداکثر ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان ارائه خواهد شد. شایان ذکر است با شرکت در این کمپین، علاوه بر بهره‌مندی از تخفیفات بسیار ویژه و دریافت شانس قرعه کشی ، خدمات و سرویس‌ حرفه ای باضمانت را توسط متخصصین خودروهای تویوتا دریافت خواهید نمود.

پاییز شگفت‌انگیز تویوتا؛ کمپین ویژه برای مالکین کمری و کرولا

سرویس و تعمیرات استاندارد در تعمیرگاه مرکزی

تمامی خدمات ارائه شده در تعمیرگاه مرکز مطابق با استاندارها و ضوابط تعریف شده کمپانی مادر می باشد و تکنسین های آموزش دیده با استفاده از تجهیزات و ابزار مخصوص اقدام به تعمیر و یا انجام سرویس خودروی تویوتا و لکسوس شما می نماید. حتی کوچکترین موارد بارزسی و بازدید فنی نیز طبق استاندارد و چک لیست های مدون صورت می پذیرد. به طور مثال دستگاه بازدید و تست ضد یخ خودرو یکی از تجهیزات منحصربفردی است که با بررسی و آنالیز وضعیت ضد یخ موجود در سیستم خنک کاری خودرو، میزان عمر مفید مایع ضد یخ را تخمین می‌زند. که این امر موجب می‌شود علاوه بر افزایش عمر مفید قطعات داخلی خودرو، از بروز مشکلات احتمالی و کاهش هزینه‌های پیش‌بینی نشده نیز جلوگیری به عمل آید.

همچنین دستگاه تست باتری خودرو از دیگر مواردی است که قابلیت تست و آنالیز باتری تا ۴۰۰ آمپر را دارد. این دستگاه به تکنسین‌های نمایندگی مرکزی تویوتا کمک می‌کند تا عمر مفید باتری خودرو را تخمین بزند و در صورت نیاز به تعویض آن پیش از شروع فصل زمستان اقدام کنند. چرا که با شروع فصل زمستان احتمال بروز مشکل در باتری خودرو و در نتیجه عدم روشن شدن خودرو و مشکلات احتمالی آن که وجود دارد، تست باتری توسط این دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

امکانات و تجهیزات تعمیرگاه مرکزی

امکانات و تجهیزات تعمیرگاه مرکزی

تعمیرگاه مرکزی تویوتا کلیه خدمات فنی محصولات تویوتا و لکسوس را از جمله انجام خدمات سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات، عیب‌یابی پیشرفته، صافکاری و نقاشی، خدمات سرویس در محل ، امداد جاده‌ای و خدمات پاکسازی کربن (کربن زدایی) و … را طبق استانداردهای کمپانی مادر و با جدیدترین و بروزترین تجهیزات ارائه می‌کند.

از جمله مهم‌ترین مزایای تعمیرگاه مرکزی تویوتا می‌توان به تکنسین‌های دوره دیده و متخصص (مطابق با استاندارهای تویوتا)، امکانات و تجهیزات و ابزارهای پیشرفته تعمیرگاهی، ضمانت و گارانتی خدمات و قطعات، پشتیبانی تیم فنی حرفه‌ای در عیب‌یابی و تعمیرات پیچیده ، پذیرش آسان(تماس تلفنی، وب سایت و اپلیکیشن)، امکانات رفاهی مشتریان (سالن انتظار مشتریان، اینترنت وایرلس، سالن غذا خوری و …) اشاره کرد. یکی دیگر از خدمات متمایزی که تعمیرگاه مرکزی تویوتا برای رفاه مشتریان خود درنظر گرفته است، خدمات در محل است. همچنین در نمایندگی مرکزی قسمتی به لوازم جانبی و قطعات کلیه خودروهای تویوتا و لکسوس اختصاص داده شده است که جذابیت بالایی داشته و توجه مالکین تویوتا و لکسوس را به خود جلب می‌کند.

تعمیرگاه مرکزی تویوتا

لازم به توضیح است با شرکت در کمپین ویژه‌ پاییزه، شانس برنده شدن یک سرویس کامل رایگان خودرو داشته باشید، چرا که نمایندگی مرکزی تویوتا قصد دارد به قید قرعه به ده نفر از شرکت‌کنندگان در این کمپین پکیج سرویس کامل رایگان خودرو اهدا کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از خدمات ویژه این به وب‌سایت www.mahan-irtoya.com مراجعه کرده و یا از طریق شماره تلفن ۷۳۴۵۶-۰۲۱ داخلی ۱ با کارشناسان نمایندگی مرکزی در ارتباط باشید.

نمایندگی مرکزی و سایر عاملیت ها در سراسر کشور همواره در تلاش هستند تا با بهبود مداوم خدمات و ارائه فرصت‌ها و تخفیف‌های ویژه، تجربه‌ای بی‌نظیر و منحصر به‌فرد را برای مشتریان فراهم کنند. این کمپین نیز یک گام دیگر در جهت تحقق این هدف خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.