دستگیری عامل تیراندازی در بلوار ولیعصر رشت

گیل نامه /   فرمانده انتظامی رشت از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی و تخریب خودرو در بلوار ولیعصر این شهرستان و کشف یک قبضه سلاح غیرمجاز خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /       سرهنگ «محمود حافظی با بیان نقش غیرقابل انکار سلاح‌های غیرمجاز در بروز درگیری‌ها و به مخاطره افتادن امنیت روانی شهروندان، اظهار داشت: حمل و نگهداری سلاح غیر مجاز برابر قانون جرم بوده و پلیس در چارچوب قانون با این مسئله با جدیت برخورد می‌کند.

وی در ادامه گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی و تخریب یک دستگاه خودرو در یکی از محله‌های شهرستان رشت، بلافاصله ماموران کلانتری ۱۳ به آدرس محل مورد نظر اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به اینکه پس از حضور پلیس در مکان اعلامی و بررسی‌های صورت گرفته مشخص، فردی به علت اختلاف با یک نفر دیگر با اسلحه شکاری به سمت خودرو ام‌وی‌ام وی تیراندازی کرده و متواری شده است، افزود: با اقدامات پلیسی صورت گرفته محل اختفاء متهم شناسایی و این فرد دستگیر شد.

این مقام انتظامی از کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز خبر داد و تصریح کرد: عامل تیراندازی و تخریب خودرو که مردی ۲۸ساله است علت و انگیزه خود از این اقدام را اختلافات شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ حافظی در پایان خاطرنشان کرد: هر کس به هر نوع امنیت مردم را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.