مشکل مسکن درد بزرگی برای جامعه ماست

امام جمعه رشت :

گیل نامه / امام جمعه رشت، با تاکید بر لزوم تشدید نظارت دولت جهت عدم افزایش قیمت اجناس و کالاهای اساسی، عنوان کرد: متاسفانه مشکل مسکن درد بزرگی برای جامعه است که به اقشار ضعیف جامعه فشار وارد می کند لذا کلیه مسئولان تدابیر لازم را در این بخش بیاندیشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی  گیل نامه  / آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، با اشاره به مطالبه رهبر معظم انقلاب مبنی بر مدیریت فضای مجازی، اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی باید تقویت شود تا ساز و کارهای لازم را جهت صیانت از فرهنگ ایرانی و اسلامی جامعه فراهم کند.

وی با بیان اینکه نسل جوان ما در معرض تهدید کانال های ماهواره ای و شبکه های اجتماعی هستند، یادآور شد: از مجلس جدید می خواهیم قوانین لازم را برای کنترل در عرصه فضای مجازی و شبکه های اجتماعی تصویب کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه امروز شاهد ناکارآمدی فرهنگ و سبک زندگی غربی به ویژه آمریکا در مسئله کرونا هستیم، خاطرنشان کرد: آمریکا برای مقابله با ویروس کرونا عملکرد ضعیفی دارد؛ این در حالی است که ملت ایران با هدایت های مقام معظم رهبری توجه به سلامت را سرلوحه خویش قرار داده و قدردان زحمات کادر بهداشت و درمان کشور هستند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حتی امپراطوری رسانه نیز نتوانسته ناتوانی آمریکا و قدرت پوشالی این کشور را بپوشاند، گفت: امروز مردم جهان با حقیقت آمریکا آشنا هستند و درباره قدرت پوشالی و تحریم های ظالمانه و فشارهای سیاسی و اقتصادی غرب قضاوت می کنند.

وی با تاکید بر لزوم تشدید نظارت دولت جهت عدم افزایش قیمت اجناس و کالاهای اساسی، عنوان کرد: متاسفانه مشکل مسکن درد بزرگی برای جامعه است که به اقشار ضعیف جامعه فشار وارد می کند لذا کلیه مسئولان تدابیر لازم را در این بخش بیاندیشند.

آیت الله فلاحتی، با اشاره به فرارسیدن دهه کرامت، متذکر شد: ولادت با سعادت حضرت معصومه(س) و نامگذاری این روز بزرگ به عنوان روز دختران نشان دهنده جایگاه والای مقام زن و مادر و دختر در نزد آموزه های اسلامی و اهل بیت(ع) است.

وی عفاف و حجاب را زیبنده زنان دانست و تصریح کرد: همه انسان ها اعم از زن و مردم باید حیا و عفاف داشته باشند، زیرا نهادینه شدن این امر در جامعه سلامت روانی و تحکیم بنیان خانواده را به همراه دارد و از بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی و اخلاقی جلوگیری می کند.

امام جمعه رشت، با بیان اینکه حیا مرحله بالاتر از عفاف و حجاب است، خاطرنشان کرد: انسان در گام نخست باید در برابر عظمت خداوند حیا داشته باشند و درونی شدن حیا در انسان موجب سلامت و عافیت و سعادت و آرامش او در دنیا و آخرت می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.