لغزش خرشک ادامه دارد/ تخلیه ۲۵ خانوار روستا

گیل نامه / فرماندار رودبار، با بیان اینکه لغزش بالادست روستای خرشک از دیروز تا امروز همچنان ادامه دارد، گفت: به زودی عوامل ایجاد این لغزش اعلام می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / هوشنگ عباسقلی زاده ، با اشاره به وقوع رانش زمین در روستای خرشک از توابع شهرستان رودبار، اظهار کرد: این لغزش که روز گذشته در بالادست روستای خرشک به وقوع پیوسته همچنان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه ۲۵ خانوار در این منطقه سکونت دارند، تصریح کرد: تمهیدات لازم جهت اسکان کلیه این خانوارها در اقامتگاه های بوم گردی شهرستان رودبار فراهم شده و در حال تخلیه کامل روستا هستیم.

فرماندار رودبار، از برگزاری نشست مدیریت بحران با محوریت لغزش خرشک خبر داد و اضافه کرد: این جلسه با حضور کارشناسان عالی رتبه معدن و وزارت نفت برگزار شده و به زودی عوامل ایجاد این لغزش اعلام می شود.

عباسقلی زاده، از آسیب دیدن سه واحد مسکونی در این روستا و مجروح شدن یک نفر خبر داد و اضافه کرد: یکی دیگر از واحدهای مسکونی نیز در حال خسارت دیدن است و لذا عبور و مرور به منطقه را ممنوع کردیم، زیرا تلی از خاک به سمت پایین حرکت کرده است و امکان رفتن به منطقه وجود ندارد.

وی با اشاره به عبور خط انتقال نفت در منطقه مذکور، یادآور شد: خوشبختانه هیچگونه آسیبی به تاسیسات وارد نشده و راهکارهای لازم برای مدیریت بحرات تا فردا عملیاتی می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.