دیوار گذاری موزه دفاع مقدس تا پایان تیر ماه به اتمام میرسد

شهردار رشت در جلسه هیات امنای موزه دفاع مقدس گیلان:

گیل نامه / شهردار رشت از اتمام دیوار گذاری مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان تا پایان تیر ماه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / جلسه هیات امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس گیلان عصر روز شنبه( اول خرداد) به ریاست استاندار گیلان با حضور شهردار رشت و جمعی دیگر از مدیران دستگاه های اجرایی گیلان در محل ساخت این موزه برگزار شد.

 

سید محمد احمدی شهردار رشت در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: شهرداری رشت توفیق اجرای دیوار گذاری موزه دفاع مقدس را در دست اقدام دارد و ساخت این دیوار ۲.۵ میلیارد تومان هزینه خواهد داشت.

 

وی با اشاره به اینکه در آبان سال گذشته قرارداد اجرای این پروژه با شرکت پیمانکار منعقد شد بیان داشت: این دیوار تقریبا ۱۱۰۰ متر طول و ۲.۳ متر ارتفاع دارد و در پیرامون ضلع جنوبی،غربی و شمالی پروژه قرار دارد.

 

شهردار رشت با اشاره به اینکه تا کنون ۴۰۰متر از دیوار گذاری موزه دفاع مقدس اجرایی شده است عنوان داشت: شهرداری رشت با تمام ظرفیت برای احداث دیوار این پروژه عظیم پای کار است و ان شاالله تا پایان تیر ماه دیوار موزه دفاع مقدس تکمیل خواهد شد.

 

احمدی خاطرنشان کرد: کاشت گونه های گیاهی در موزه دفاع مقدس و همچنین ساخت المان دراین موزه نیز در دستور کار شهرداری رشت قرار دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.