فعال بودن دوربین‌های هوشمند در گیلان

گیل نامه / رئیس پلیس‌راه گیلان با اشاره به فعال بودن تمامی دوربین‌های هوشمند در جاده‌های گیلان گفت: خودروهایی که به تذکرات ماموران پلیس راه بی‌توجه و بدون در نظر گرفتن قوانین به شهرهای زرد، نارنجی و قرمز ورود می‌کنند به ترتیب ۵۰۰ و یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ورود خودروها با پلاک غیربومی به گیلان از روز گذشته ممنوع اعلام شده است، اظهار کرد: از روز گذشته ماموران پلیس راه در سه محور ورودی استان یعنی محور رودبار، آستارا و جابکسر حضور داشته و اجازه ورود هیج خودرویی به گیلان داده نمی‌شود.

وی با اشاره به فعال بودن تمامی دوربین‌های هوشمند در جاده‌های گیلان گفت: خودروهایی که به تذکرات ماموران پلیس راه بی‌توجه و بدون در نظر گرفتن قوانین به شهرهای زرد، نارنجی و قرمز ورود می‌کنند به ترتیب ۵۰۰ و یک میلیون تومان جریمه می‌شوند.

رئیس پلیس‌راه گیلان از جریمه ۲۰۰ خودرو غیربومی در گیلان در روز گذشته خبر داد و افزود: در روز گذشته ۲۰۰ خودروی غیر بومی با ۵۰۰ هزار تومان جریمه و ۲۰۰ خودرو هم با تذکر پلیس از ادامه سفر منصرف شدند.

صفاری با اشاره به آخرین وضعیت جاده های استان گیلان بیان کرد: مردم با توجه به شرایط کرونایی کشور هشدارهای وزارت بهداشت را جدی گرفته و میزان خودروی ورودی به گیلان با کاهش چشمگیر مواجه و وضعیت ترافیکی در محورهای ورودی استان روان است.

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.