فرهنگ مدیریت مصرف در همه ایام سال ترویج شود

گیل نامه /   در این جلسه هر یک از مدیران روابط عمومی صنعت آب و برق گیلان در خصوص اهمیت مدیریت مصرف و اطلاع رسانی موثر و به موقع به بحث و تبادل نظر پرداختند . 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / در ادامه این جلسه پس از بحث و بررسی مقرر شد اینفوگرافی های تهیه شده (طرح مطالب به صورت شماتیک و تصویری) توسط شورای روابط عمومی از طریق دبیرخانه شورا برای استانداری گیلان ،صدا و سیما و خبرگزاری ها جهت اطلاع رسانی ارسال شود و بازخورد آن در جلسه آینده شورا مورد ارزیابی و بررسی مجدد قرار گیرد.

همچنین مقرر شد تداوم فرهنگ سازی به صورت منظم و مستمر بر اساس مطالعات و راهکارهای جدید تداوم یابد و با تدوین برنامه مدونی روند مدیریت مصرف و فرهنگ سازی در طول سال به صورت جدی پیگیری شود.

گفتنی است آقایان : البرزی از شرکت آب منطقه ای گیلان ، احمدی از شرکت برق منطقه ای گیلان، حکمت از شرکت توزیع نیروی برق گیلان، ، شعبانی از مدیریت تولیدبرق ،آقاجانی از نیروگاه لوشان ،مرتضوی از شرکت آب و فاضلاب روستایی و خانم علیزاده از شرکت آب و فاضلاب شهری گیلان به عنوان مدیران روابط عمومی صنعت و آب و برق گیلان تاکنون پنج جلسه به صورت منظم و ماهیانه برگزار کردند و ششمین جلسه شورای روابط عمومی صنعت آب و برق گیلان با ارزیابی و بررسی مصوبات جلسه قبل در هفته اول شهریور ماه در محل شرکت توزیع نیروی برق استان گیلان برگزار خواهد شد.

 

روابط عمومی آب منطقه ای گیلان

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.