تامین اجتماعی گیلان روزانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان تعهدات به جامعه هدف ارائه مینماید

گیل نامه / در سه ماهه نخست سالجاری بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تعهدات توسط تامین اجتماعی گیلان در بخش بیمه ای به بیمه شدگان و مستمری بگیران ارائه شده است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانیگیل نامه / جمیل حق پرست مدیرکل تامین اجتماعی گیلان در جمع مسئولین اجرائیات شعب تابعه استان در دوره آموزشی کارکنان با اشاره به مطلب فوق ، افزود : در سه ماهه نخست سالجاری لغایت خرداد ماه ، در بخش بیمه ای تامین اجتماعی استان بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان تعهدات انجام گرفته است که ۷۵۵ میلیارد تومان آن شامل انواع مستمری های بازنشستگی ، ازکارافتادگی و بازماندگان ، افزون بر ۳۶ میلیارد تومان مقرری بیمه بیکاری و ۱۲ میلیارد تومان تعهدات کوتاه مدت متشکل از غرامتها و کمک هزینه ها بوده است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با بیان این نکته که با لحاظ هزینه های بخش درمان در استان ، مجموع میزان تعهدات انجام شده به رقم ۹۵۰ میلیارد تومان میرسد اظهار داشت : این رقم بیانگر پرداخت متوسط روزانه بیش از ۱۰ میلیارد تومان تعهدات قلمداد میگردد .

خاطر نشان میسازد هم اکنون ۴۸ درصد از جمعیت استان متشکل از ۱۲۸۰۰۰ نفر مستمری بگیر و افزون بر ۴۱۷۰۰۰ نفر بیمه شده اصلی به اتفاق افراد تبعی خود تحت پوشش تامین اجتماعی گیلان میباشند .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.