راه اندازی نخستین پلتفرم واسط پستی گیلان به منظور حمایت از مشاغل خرد و خانگی

در دیدار مدیرکل پست گیلان با فرماندار رودسر اعلام شد؛

گیل نامه /   مدیرکل پست گیلان از راه اندازی نخستین پلتفرم واسط پستی در استان را بمنظور حمایت از مشاغل خرد و خانگی برای فروش و ارسال محصولات خود دانست و اضافه کرد این سامانه با کاربری بسیار ساده هم اکنون در اختیار تولید کنندگان قرارداد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /      محمد حسین هوشنگی مدیرکل پست گیلان ضمن حضور در فرمانداری شهرستان رودسر با محمد حیدری سرپرست فرمانداری این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.

محمد حسین هوشنگی مدیر کل پست استان گیلان در این نشست، توسعه تجارت الکترونیک و تحول اقتصادی با محوریت برندسازی محصولات بومی و محلی و تولیدات استراتژیک در استان را از راهبردهای اصلی پست گیلان دانست و افزود: بازار الکترونیک شرکت ملی پست بازاری به وسعت کل ایران خواهد بود که مردم اقصی نقاط کشور می‌توانند از این بازار برای تهیه محصولات بومی مختص هر منطقه استفاده نمایند.

مدیر کل پست گیلان با اشاره به تجربه موفق راه اندازی «اولین دفتر پست چای کشور در شهر واجارگاه»  تصریح کرد: استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در راستای توسعه ظرفیت تجارت الکترونیک، موجب تحول در اشتغال و اقتصاد استان خواهد شد.

هوشنگی در این دیدار راه اندازی نخستین پلتفرم واسط پستی در استان را بمنظور حمایت از مشاغل خرد و خانگی برای فروش و ارسال محصولات خود دانست و اضافه کرد این سامانه با کاربری بسیار ساده هم اکنون در اختیار تولید کنندگان قرارداد.

وی در این دیدار از نوسازی ناوگان حمل و نقل پست گیلان در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با افزایش تعداد خودروهای سنگین؛ این ظرفیت می‌تواند در جهت لجستیک و حمل و نقل محصولات و تولیدات بومی و محلی قرار گیرد.

مدیر کل پست گیلان در ادامه با اشاره به جلسات کارشناسی برگزار شده با شهرداران شهرستان رودسر در خصوص پیاده‌سازی پروژه استانداردسازی طرح استاندارد نشانی وبهنگام‌سازی پایگاه داده املاک کشور؛ خواستار همکاری فرمانداری برای تسریع در تکمیل این پروژه شد.

محمد حیدری فرماندار رودسر در این دیدار با اشاره به رهنمود‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب پیرامون بکارگیری نیروهای جوان و باهوش در چرخه مدیریت و اقتصاد کلان کشور خواستار انتقال تجربه به نیروهای مستعد و جوان و استفاده بهینه از آن‌ها در دستگاه‌های اجرایی شد.

فرماندار رودسر از پست بعنوان سازمانی که توانسته است خود را با تحولات جهانی وفق دهد یاد کرد و اظهار داشت: پست یک نهاد بین المللی است که شعاع فعالیت‌ها و خدمات آن بسیار گسترده است بطوریکه مناسبات سیاسی کشورها مانعی برای فعالیت این سازمان نخواهد بود.

وی ضمن استقبال از پیشنهاد مدیر کل پست گیلان در خصوص تجاری‌سازی محصولات داخلی به ویژه محصولات بومی مردم مناطق روستایی، عنوان کرد: افزایش سطح خدمات در روستاها علاوه بر توسعه اقتصادی موجب تثبیت جمعیت در این مناطق و ممانعت از رفت و آمدهای غیر ضرور خواهد شد.

فرماندار رودسر در ادامه بر گسترش همکاری‌ها و تعامل اداره پست رودسر با سایر سازمانها و دستگاه‌های اجرایی علی الخصوص شهرداری‌ها و بخش‌های تابعه به منظور پیشبرد پروژه #جی_نف در رودسر تاکید کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.