آزار شیطانی ۹ پسربچه از سوی مربی فوتبال

گیل نامه /    پرونده مربی فوتبال که با آزار پسربچه‌ها از آنها فیلم می‌گرفت، روی میز قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /       مربی فوتبال که ۹ پسر نوجوان را مورد کودک‌آزاری و تعرض قرار داده است، در دادگاه حاضر شد.

 متهم که مدتی نیز فراری بود در ابتدا سعی کرد خود را بی‌گناه نشان دهد اما وقتی فیلم‌های آزار و اذیت‌ها پیدا شد، اتهام را قبول کرد.

اولین شکایت از مربی فوتبال یک سال قبل به جریان افتاد. مردی به ماموران پلیس مراجعه کرد و گفت پسرش آزار دیده است. او گفت: مدتی قبل پسرم را در یک مدرسه فوتبال ثبت‌نام کردم. من همه چیز را بررسی کردم و کارت مربیگری مرد ۴۰ساله را که مربی بچه‌ها بود، دیدم. چند ماهی از حضور پسرم در مدرسه فوتبال گذشته بود که متوجه تغییر رفتار او شدیم. به‌شدت پرخاشگر و گوشه‌گیر شده بود. غذا نمی‌خورد و شب‌ها از خواب می‌پرید. من و مادرش متوجه شدیم اتفاقی برای این بچه افتاده است. خیلی سعی کردیم متوجه شویم چه شده است. من حتی مدت‌ها پسرم را همه جا با خودم بردم که شاید حرفی بزند اما حرف نزد تا اینکه گفت دیگر نمی‌خواهد فوتبال را ادامه دهد. آنجا بود که فهمیدم اتفاقی در مدرسه فوتبال برای او افتاده است. بعد از کلی کلنجار رفتن با پسرم متوجه شدم در مدرسه فوتبال به او تعرض شده و از بچه‌ها فیلم گرفته شده است.

با شکایت این مرد تحقیقات ماموران آغاز شد و وقتی برای بازداشت مربی فوتبال اقدام کردند، متوجه شدند او فرار کرده است؛ اما پلیس پی برد که این مرد قربانیان دیگری هم دارد. هشت پدر دیگر شکایت‌های مشابهی از همان مدرسه فوتبال مطرح کردند و خواستار رسیدگی شدند.

مدتی بعد ماموران رد مرد کودک‌آزار را در یکی از شهرهای شمالی کشور زدند و او را در مخفیگاهش بازداشت کردند.

پسران نوجوان همگی مربی فوتبال را شناسایی کردند و گفتند او آنها را وادار می‌کرد کارهای غیراخلاقی بکنند و فیلم تهیه می‌کرد.

این در حالی بود که پلیس موفق شد تعدادی از فیلم‌های کودک‌آزاری این مرد را پیدا کند. با انجام تحقیقات اولیه متهم برای بازجویی بیشتر به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه بازجویی تعدادی از شکات با فرزندان‌شان در جلسه حاضر شدند و آنچه اتفاق افتاده بود از زبان بچه‌ها بازگو شد. سپس متهم در جایگاه حاضر شد. او گفته‌های پسران نوجوان را رد کرد و مدعی شد کاری نکرده است اما وقتی فیلم‌ها به او نشان داده شد اتهام را قبول کرد.

او گفت: قصد من کودک‌آزاری یا سوءاستفاده از بچه‌ها نبود. همه چیز شوخی بود.

قضات در پایان جلسه ادامه تحقیق را منوط به حضور دیگر شکات در جلسه آینده کردند.

اعتماد آنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.