دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد

با حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان؛

گیل نامه / رئیس شورای هماهنگی مدیران با تاکید بر حضور پر شور در انتخابات و با اشاره به دستور محمد شریعمتداری مقام عالی وزارت مبنی بر عدم استفاده از امکانات و ظرفیت دستگاه ها برای جانب داری از کاندیدا تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / دومین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان به ریاست عباس علیزاده، مدیرکل و رئیس شورای هماهنگی مدیران و دیگر اعضای شورا در بانک توسعه تعاون استان برگزار شد.

علیزاده در ابتدا ضمن تبریک دهه کرامت و تشکر از میزبانی بانک توسعه تعاون از مجموعه تلاش های مدیران شورا در سه ماه نخست سال تقدیر کرد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران در این نشست ضمن تاکید بر حضور پر شور در انتخابات و با اشاره به دستور محمد شریعمتداری مقام عالی وزارت مبنی بر عدم استفاده از امکانات و ظرفیت دستگاه ها برای جانب داری از کاندیدا تاکید کرد.

علیزاده در ادامه با اشاره به تبدیل شدن خمام از بخش به شهرستان خواستار ارایه برنامه و سیاست های مدیران شورای هماهنگی برای راه اندازی ادارات تابعه خود در این شهرستان به دبیرخانه شورای هماهنگی مدیران شد.

وی همچنین پیرو گزارش واسعی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون مبنی بر ارایه تسهیلات و دیگر اقدامات انجام شده بر اطلاع رسانی به موقع و شفاف این فعالیت ها تاکید کرد.

علیزاده با بیان اینکه دانستن حق مردم است تصریح کرد: اقدامات و خدمات بسیار موثری در دولت تدبیر و امید به ویژه توسط دستگاه های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خدمت رسانی به مردم صورت گرفت که متاسفانه در برخی موارد عدم اطلاع رسانی به موقع موجب کم لطفی به عملکرد دولت شد.

رئیس شورای هماهنگی مدیران در همین راستا خواستار توجه و حمایت مدیران شورای هماهنگی از واحد روابط عمومی دستگاه های خود شد.

وی تاکید کرد : تعامل و ایجاد انسجام در روابط عمومی شورای هماهنگی باعث شناسایی نقاط ضعف و قوت سازمان می شود و از این طریق است که می توانیم با رفع ضعف های پنهان و تقویت توانایی ها بهترین و شایسته ترین خدمات را به جامعه هدف ارایه دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.