برای تحقق شعار تولید، پشتیبانی ها ، مانع زدایی ها نیازمند حمایت جدی نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم

در دیدار با نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی مطرح شد؛

گیل نامه / مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان دیدار با نماینده مردم آستارا با اشاره به پروژه مسکن مهر شهرستان و تلاش های اداره کل برای تکمیل و تحویل واحدهای باقیمانده خواستار تعامل نماینده مردم آستارا برای رفع برخی از موانع موجود شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه / عباس علیزاده مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گیلان با غلامرضا مرحبا نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در نشستی صمیمی دیدار و گفتگو کرد.

علیزاده در این نشست که در اداره کل برگزار شد ضمن عرض خیر مقدم؛ حضور و تعامل مرحبا را منشا خیر دانست و ابراز امیدواری کرد تا با  حمایت و پشتیبانی وی شاهد توسعه و رفع مشکلات شهرستان آستارا باشیم.

مدیرکل در این دیدار با اشاره به پروژه مسکن مهر آستارا و تلاش های اداره کل برای تکمیل و تحویل واحدهای باقیمانده خواستار تعامل نماینده مردم آستارا برای رفع برخی از موانع موجود شد.

مرحبا نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست با اشاره به ظرفیت های بالای این شهرستان و همچنین با اشاره به گستردگی فعالیت های اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای استفاده از این ظرفیت ها از آمادگی خود جهت رفع موانع و مشکلات اجرایی در تحقق برنامه ها خبر داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.