حمایت از خانواده‌ها در شرایط اقتصادی امروز اولویت دولت تدبیر و امید است

استاندار گیلان:

گیل نامه /  زارع حمایت از خانواده‌ها در شرایط سخت و دشوار اقتصادی امروز را از برنامه‌های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و گفت: فرهنگ ایثار و مقاومت باید در جامعه ترویج یابد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  «ارسلان زارع» امروز(سه‌شنبه، ۲۹ مهر) در جلسه امضای تفاهم‌نامه تامین زمین مسکن هزار و ۵۰۰ ایثارگر گیلانی در استانداری با قدردانی از حضور معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید کشور و هیئت همراه اظهار کرد: دوران دفاع مقدس و ایستادگی و مقاومت جوانان این مرز و بوم از جمله استان گیلان فرهنگ جهاد، ایثار و شهادت را به وجود آورد و در کشورمان نهادینه کرد.

استاندار گیلان ادامه داد: اگر امروز روحیه مقاومت در برابر همه تهدیدهای استکبار احساس می‌شود، بی‌تردید دفاع مقدس در تایید و تثبیت این روحیه ارزشی، جایگاهی والا دارد. 
وی با بیان اینکه امروز نیز شاهد رشادت‌های دوران دفاع مقدس در جامعه هستیم اظهارداشت: فرهنگ ایثار و مقاومت باید در جامعه ترویج یابد زیرا اصلی اساسی برای تاب‌آوری جامعه در برابر مسائل گوناگون است و هرگز احساس فروماندگی در این جامعه حس نمی‌شود.
زارع با اشاره به دیدارهای مختلف با خانواده شهدا و ایثارگران استان اعلام کرد: در این دیدارها کلام‌ها نشاط آور است و یاس و گلایه‌ای ندارد.
وی در ادامه حمایت از خانواده‌ها در شرایط سخت و دشوار اقتصادی امروز را از برنامه‌های دولت تدبیر و امید عنوان کرد و بیان داشت: از روش‌ها و راهکارهای مختلف برای رفع موانع جهت ارائه خدمات رفاهی و سلامت به جامعه ایثارگری بهره می‌‌بریم.
استاندار گیلان با اشاره به اقدامات خوب گیلان در ساماندهی گلزار شهدای استان گفت: اکثریت گلزار شهدای استان ساماندهی شده و تنها تعداد محدودی پیشرفت فیزیکی کمی دارند.
وی با تاکید بر اینکه زیبنده نیست جامعه ایثارگری کشور مشکل مسکن و یا اشتغال فرزندان را داشته باشد اظهارداشت: امضای تفاهم نامه، یک ابلاغ رسمی است و باید توسط دستگاه‌های مربوطه با جدیت پیگیری شود.
زارع خاطرنشان ساخت: از همه فرصت‌های شغلی در بخش‌های دولتی و خصوصی استفاده خواهیم کرد، تا این تلاش‌ها مدون و هدفمند اجرایی شود.
گفتنی است، در پایان این مراسم تفاهم نامه فی مابین استانداری گیلان و بنیاد شهید کشور در خصوص تامین زمین احداث هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ایثارگران استان و ساماندهی اشتغال و کارآفرینی امضا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.