حضور مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان فومن

گیل نامه /  عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان فومن به اختصاص ۱۱۲۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به استان گیلان به‌عنوان یکی از استان‌های ابتدایی درگیر مساله کرونا اشاره کرد و افزود: ۱۱۵۰ فقره پرونده برای۱۳۵۰ نفراشتغال با مبلغ ۱۰۸۰۰ میلیاردتومان در شهرستان فومن به ثبت رسیده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی گیل نامه /  عباس علیزاده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان فومن به اختصاص ۱۱۲۱ میلیارد تومان تسهیلات کرونا به استان گیلان به‌عنوان یکی از استان‌های ابتدایی درگیر مساله کرونا اشاره کرد و افزود: ۱۱۵۰ فقره پرونده برای۱۳۵۰ نفراشتغال با مبلغ ۱۰۸۰۰ میلیاردتومان در شهرستان فومن به ثبت رسیده است که تاکنون مبلغ ۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان توسط هشت بانک و موسسه مالی پرداخت شده است.

وی از فرماندار شهرستان فومن خواست تا با پیگیری مبلغ ۴ میلیارد و۳۰۰ میلیون تومان موجود درسیستم بانکی شهرستان به متقاضیان اینشهرستان فومن پرداخت شود تا مشکلات واحدهای آسیب دیده هر چه سریع تر مرتفع شود. مدیرکل در ادامه از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان تسهیلات کرونا تا پایان مهر ماه خبر داد.

علیزاده همچنین بر لزوم اجرای طرح کارورزی تاکید و این طرح را برای اشتغال جوانان تحصیل کرده شهرستان فومن بسیار حائز اهمیت دانست. وی در تشریح این طرح افزود: واحدهای تولیدی می توانند به ازای دو نیرو، یک نیرو به عنوان کارورز به کارگیری نمایند و طی چهار ماه آنها را برای ورود به بازار کار و کسب تجربه آماده نمایند و هیچ هزینه ای نیز متحمل نشوند و اگر این افراد را بعد از چهار ماه جذب کنند بیمه آنها توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مدت بیست ماه پرداخت خواهد شد.

محسنی فرماندار شهرستان فومن نیز در این جلسه به تسهیلات تخصیصی مشاغل آسیب دیده از کرونا اشاره و از پیگیری مستمر روند ارائه این تسهیلات به متقاضیان خبر داد و گفت: بانک های عامل مکلف اند تسهیلات تخصیصی را به واحدهای آسیب دیده پرداخت کنند.

کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان فومن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.